• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra Sports Tourer beschadigd

[rquote=1901779&tid=145284&author=gts power]das weer mooi balen:thumbdown

zelf parkeer ik bij een winkel standaard dubbel:agent[/rquote]

ik weet niet wat dat precies inhoud ... maar als je hiermee bedoeld over 2 plekken parkeren... vind ik dat zelf net zo aso als tegen andersman auto aanrijden ...

Mja en buiten dat heb je ook weer idioten die gaan proberen hem daar weer tussen te zetten. Ik denk niet dat er iets tegen te doen is, behalve buiten het centrum parkeren ofzo, want mensen presteren om werkelijk overal tegen aan te rijden.

hmm es zien wat er gebeurd als ik mijn alarm er op heb zitten, stel ik hem zo af dat ie al haast af gaat als het een beetje waait :P kijken als ze dan ook weg rijden zonder briefje, dan is er vast iemand die het gezien heeft ;)

Om dan ook nog even een tegengeluid te geven: vorig jaar had iemand een trekhaak in de mistlamp van mijn astra F geparkeerd.

Lag keurig een briefje, formulier had ze al ingevuld en heeft ze zelf opgestuurd. Zo kan het dus ook.

Heb haar nog aangeboden om het niet via de verzekering te doen, maar dat ik het zelf zou fixxen, maar verzekering was daar voor zei ze, en dus zo geregeld

t kan natuurlijk ook anders gaan, maar daar hoor je natuurlijk niemand over dat word dan weer niet openlijk gewaardeerd :)

hoe zit dat trouwens in nederland mag je met een trekhaak rondrijden? in frankrijk kun je daar namelijk een boete voor krijgen ... (niet dat je die ooit krijgt) maar rondrijden met een trekhaak zonder dat er iets achter hangt is hier "officieel" verboden...

:hmmz rondrijden met een trekhaak is daar verboden??

pff dus je moet hem er maar onder hangen als je met een kar.caravan of wat dan ook rijd? beetje krom, auto word vanaf de fabriek geleverd met trekhaak jah

mijn ouders hebben dus een afneembare trekhaak ...

ik heb op mijn tweede auto (een renault 4L) wel een trekhaak ... maar tjah die rijd alleen op 't platte land ...

Terug
Naar boven