Beste forum leden. Het volgende. Ik waardeer jullie mening advies in deze graag. We hebben een Astra g 16 xel station uit 1999 met 217000 op de teller. Nu als hoofdauto omdat ik geen baan meer heb, maar hopelijk gauw weer werk met een leaseauto en dan wordt deze voor erbij weer
Gisteren stond ik stil met lekke kleppendekselpakking en stonk enorm. Meteen dus bij garage achtergelaten. Ik denk meteen grote beurt en APK erbij. Geld voor een nieuwe auto heb ik niet en budget is beperkt.
Nu kwamen er de volgende dingen naar voren
Lekke kleppendekselpakking pakking dus ca 100
Schokbrekers achter ca 260
Multirien erg droog ca 100 euro
Remverschil meer als 50%diagnose volgt
Koplampverstelling niet goed
Kraakte erg dus ook nieuwe ashoezen zullen erop moeten denk ik
Ophanging uitlaat niet goed
Ik krijg nog een prijsopgave maar zal gok ik 700 of850 gaan kosten. Hij had ook een alto uit
2004 staan voor 2350 met 88000 op de teller maar ik heb geen 2000 en mijn vrouw wil geen alto. Ik denk zelf wel een slok geld maar dit zijn normale slijtage zaken en hij is het waard echter hij is al 16 jaar oud. Wat zouden jullie doen.....
Max kilometers is 5 tot 7000 wat we rijden per jaar ermee.
Gisteren stond ik stil met lekke kleppendekselpakking en stonk enorm. Meteen dus bij garage achtergelaten. Ik denk meteen grote beurt en APK erbij. Geld voor een nieuwe auto heb ik niet en budget is beperkt.
Nu kwamen er de volgende dingen naar voren
Lekke kleppendekselpakking pakking dus ca 100
Schokbrekers achter ca 260
Multirien erg droog ca 100 euro
Remverschil meer als 50%diagnose volgt
Koplampverstelling niet goed
Kraakte erg dus ook nieuwe ashoezen zullen erop moeten denk ik
Ophanging uitlaat niet goed
Ik krijg nog een prijsopgave maar zal gok ik 700 of850 gaan kosten. Hij had ook een alto uit
2004 staan voor 2350 met 88000 op de teller maar ik heb geen 2000 en mijn vrouw wil geen alto. Ik denk zelf wel een slok geld maar dit zijn normale slijtage zaken en hij is het waard echter hij is al 16 jaar oud. Wat zouden jullie doen.....
Max kilometers is 5 tot 7000 wat we rijden per jaar ermee.