• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra station x1.6szr

soepkiepe

Woont hier bijna
zo, gelijk maar in slap geouwehoer, maar wil wel kijken als het nu ff wat netter kan dan voorgaande topic van mijn astra.

reden van een nieuw topic is omdat het in die andere nu wel een hele zoektocht word dankzij de meerdere auto's.

ik was al een tijdje aan het rond kijken voor een station, leek me net ff wat makkelijker dan de 3 deurs.

ook ivb 2 grote honden is een station toch wel wat makkelijker, en kwam toch zo af en toe wel wat koffer ruimte te kort.

enige voorkeur wat ik had is dat het het liefst geen 1.4 was.

van alles al wat bij langs geweest maar kon zo eerst niks vinden.

tot dat ik op ruilen.nl terecht kwam, daar kwam ik de adverteerder tegen waar ook de paarse 3 deurs weg kwam.

wat met een opmerking puur uit gekheid begon werd dus uiteindelijk een ruil van astra.

dus.. de paarse astra is nu weer terug bij de oude eigenaar, al vond hij hem er nu wel stukken beter uit zien ;)

veel foto's heb ik nog niet, maar wel een paar die hij mij via app gestuurd had.

dus bij deze een paar foto's.

bRzshd.jpg

JivH8r.jpg

b6iDI7.jpg

z6m3de.jpg

bImBj3.jpg

Ycw1Ug.jpg

ZdrXzQ.jpg

5gr6jp.jpg

gaat om een 96er met 176xxx op de klok en een x1.6szr blokje er in.

roest heeft ie (blijft een opel) maar wel minder dan de paarse.

onder aan de wielranden bij de dorpel heeft ie aan beide kanten een op plekje, en aan 1 dorpel zit een gaatje.

op de kofferklep bij het handvat ook een beetje, maar meer nog niet kunnen vinden.

de bedoeling is dat dat ook zo snel mogelijk weg gewerkt word, zodat ik nog een mooi tijdje plezier kan hebben met de station.

veel plannen heb ik er eerst niet mee, maar ja, dat zei ik bij de anderen ook haha.

Terug
Naar boven