• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra stuur in corsa

Nope! Naaf is anders en past niet. Je moet echt een stuur uit de Corsa of Combo hebben. Misschien past een stuur uit een Agila A ook wel, maar dat durf ik niet te garanderen.

Nope! Naaf is anders en past niet. Je moet echt een stuur uit de Corsa of Combo hebben. Misschien past een stuur uit een Agila A ook wel, maar dat durf ik niet te garanderen.

[rquote=1820787&tid=138814&author=Nick-GSI]volgens mij past het wel, bij de opel styling club zit iemand die het volgens mij ook heeft[/rquote]

Nou, dan past het wel :sleeping

Heb hetzelfde gehad, bij DHZ-Twente mijn Astra stuur afgegeven en mijn Corsa. Paste toch echt voor geen meter :sleeping. Stuur ging gewoon over het stuurhuis heen.

[rquote=1820787&tid=138814&author=Nick-GSI]volgens mij past het wel, bij de opel styling club zit iemand die het volgens mij ook heeft[/rquote]

Nou, dan past het wel :sleeping

Heb hetzelfde gehad, bij DHZ-Twente mijn Astra stuur afgegeven en mijn Corsa. Paste toch echt voor geen meter :sleeping. Stuur ging gewoon over het stuurhuis heen.

Wat ik zei, een astra G stuur, inderdaad het 3 hoekige stuur, zelfde model als in m'n corsa.

De naaf is dus verschillend? Dan gaat het niet passen.

Wat ik zei, een astra G stuur, inderdaad het 3 hoekige stuur, zelfde model als in m'n corsa.

De naaf is dus verschillend? Dan gaat het niet passen.

Terug
Naar boven