• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra TT wat zouden jullie doen en hoe?

Ik zou ze lekker zo laten de velgen springen er nu echt mooi uit als ze zwart zijn is het net of je je setje winterbanden eronder hebt.

Ik zou ze lekker zo laten de velgen springen er nu echt mooi uit als ze zwart zijn is het net of je je setje winterbanden eronder hebt.

Ziet erwel mooi uit zo de zwarte velgen..... Wat er ook mooi onder staat is antraciet....,endan je remklauwen rood maken steek mooi af :D

Ziet erwel mooi uit zo de zwarte velgen..... Wat er ook mooi onder staat is antraciet....,endan je remklauwen rood maken steek mooi af :D

Nou even niets ik zag vandaag dat er iemand met een trekhaak tegen mijn achterbumper (onder nummerboord) heeft gezeten:fy1 . Bij de schadezaak geweest € 300,- uitdeuken en gedeelte spuiten en de gehele bumper € 650,- :cry dus ik wacht (nog) even :(

Nou even niets ik zag vandaag dat er iemand met een trekhaak tegen mijn achterbumper (onder nummerboord) heeft gezeten:fy1 . Bij de schadezaak geweest € 300,- uitdeuken en gedeelte spuiten en de gehele bumper € 650,- :cry dus ik wacht (nog) even :(

kijk anders eens op www.velgenalsnieuw.nl

ik heb hier al eens velgen laten doen en zag er zeer goed uit.

de prijzen die er staan zijn wel voor zilvergrijs, dus prijzen kunnen afwijken.

je komt voor

15inch 185euro voor 4velgen in grijs

16inch 200euro

17inch 215euro

prijzen vallen dus wel mee, voor jou is het wel iets ver weg maar je kunt ze opsturen.

dus mensen die vele malen hoger zitten, het kan veel goedkoper.

groetjes Jurrian

kijk anders eens op www.velgenalsnieuw.nl

ik heb hier al eens velgen laten doen en zag er zeer goed uit.

de prijzen die er staan zijn wel voor zilvergrijs, dus prijzen kunnen afwijken.

je komt voor

15inch 185euro voor 4velgen in grijs

16inch 200euro

17inch 215euro

prijzen vallen dus wel mee, voor jou is het wel iets ver weg maar je kunt ze opsturen.

dus mensen die vele malen hoger zitten, het kan veel goedkoper.

groetjes Jurrian

[rquote=1879145&tid=143553&author=louwe 16 klepper]ik vind het wel mooi staan;):thumbup

en als je velgen geen stoeprand schade,s hebben

zou ik de banden er aflaten halen

en de wielen even naar een autospuiter brengen

de mensen die psotten dat spuiten nooit zo strak wordt

als poedercoaten weten waarschijnlijk niet waar ze over praten:o:o:o

je auto is toch ook niet gecoat;)

ik heb zelf wielen die spierwit zijn gespoten

dat is zo strak dat het wel porselijn lijkt:o:o:o:o

maar alles valt of staat bij goed voorbewerken

en een goed spuiter

maar dat is bij coaten ook zo

zonder goede voorbewerking

wordt dat ook niets;)

ik zeg altijd

je moet atijd doen wat je zelf in de kop hebt

anders wordt je geleefd:o:o;)

[/rquote]

Volgensmij heb je niet goed gelezen want ze zullen best net zo strak worden.

Alleen is poedercoaten veel sterker dan spuiten.

[rquote=1879145&tid=143553&author=louwe 16 klepper]ik vind het wel mooi staan;):thumbup

en als je velgen geen stoeprand schade,s hebben

zou ik de banden er aflaten halen

en de wielen even naar een autospuiter brengen

de mensen die psotten dat spuiten nooit zo strak wordt

als poedercoaten weten waarschijnlijk niet waar ze over praten:o:o:o

je auto is toch ook niet gecoat;)

ik heb zelf wielen die spierwit zijn gespoten

dat is zo strak dat het wel porselijn lijkt:o:o:o:o

maar alles valt of staat bij goed voorbewerken

en een goed spuiter

maar dat is bij coaten ook zo

zonder goede voorbewerking

wordt dat ook niets;)

ik zeg altijd

je moet atijd doen wat je zelf in de kop hebt

anders wordt je geleefd:o:o;)

[/rquote]

Volgensmij heb je niet goed gelezen want ze zullen best net zo strak worden.

Alleen is poedercoaten veel sterker dan spuiten.

nou, gedeeltelijk is het wel waar. poedercoaten is wel sterker. maar voor stoeprand schade maakt het niets uit.

ben schilder, en vaak bij aluminium kozijnen laten we de onderdorpel moffelen (als ik het goed schrijf) is het zelfde idee als poedercoaten.

ik draai er nu omheen.

maar poedercoaten kan zeker meer hebben, hechting is gewoon veel beter, en is veel slijtvaster.

maar velgen zou ik gewoon laten spuiten, kan je mooi zelf doen:) bij de halsfoorts een reparatie set kopen. zit ook een spuitbusje bij, genoeg om al je velgen te doen. heb de velgen van een vriend toen der tijd gedaan (mitsubishi colt 5 spaaks) inmiddels 5 jaar geleden, velgen zijn nog als nieuw. en dat voor 12.50 euro!!!

nou, gedeeltelijk is het wel waar. poedercoaten is wel sterker. maar voor stoeprand schade maakt het niets uit.

ben schilder, en vaak bij aluminium kozijnen laten we de onderdorpel moffelen (als ik het goed schrijf) is het zelfde idee als poedercoaten.

ik draai er nu omheen.

maar poedercoaten kan zeker meer hebben, hechting is gewoon veel beter, en is veel slijtvaster.

maar velgen zou ik gewoon laten spuiten, kan je mooi zelf doen:) bij de halsfoorts een reparatie set kopen. zit ook een spuitbusje bij, genoeg om al je velgen te doen. heb de velgen van een vriend toen der tijd gedaan (mitsubishi colt 5 spaaks) inmiddels 5 jaar geleden, velgen zijn nog als nieuw. en dat voor 12.50 euro!!!

[rquote=1880275&tid=143553&author=jwvanyperen]Nou even niets ik zag vandaag dat er iemand met een trekhaak tegen mijn achterbumper (onder nummerboord) heeft gezeten:fy1 . Bij de schadezaak geweest € 300,- uitdeuken en gedeelte spuiten en de gehele bumper € 650,- :cry dus ik wacht (nog) even :([/rquote]

Ah hier was het :P

Las het net klote maar alles weer mooi gelukkig

Mooie kar:wub Jan

[rquote=1880275&tid=143553&author=jwvanyperen]Nou even niets ik zag vandaag dat er iemand met een trekhaak tegen mijn achterbumper (onder nummerboord) heeft gezeten:fy1 . Bij de schadezaak geweest € 300,- uitdeuken en gedeelte spuiten en de gehele bumper € 650,- :cry dus ik wacht (nog) even :([/rquote]

Ah hier was het :P

Las het net klote maar alles weer mooi gelukkig

Mooie kar:wub Jan

Ja,

Dank je zonder bon €100.00 :cry Maar auto rijden is duur weten we toch ;)

Heb nog wel een topic over het interieur zou wel (misschien)antraciet willen had ik in mijn vorige zwarte GTC ook. Misschien iemand die bruin leder wilt en zou willen ruilen. maar ben zo ook zeer tevreden hoor :wors het is geen must

Ja,

Dank je zonder bon €100.00 :cry Maar auto rijden is duur weten we toch ;)

Heb nog wel een topic over het interieur zou wel (misschien)antraciet willen had ik in mijn vorige zwarte GTC ook. Misschien iemand die bruin leder wilt en zou willen ruilen. maar ben zo ook zeer tevreden hoor :wors het is geen must

Ja denk dat het dit toch wel blijft. Ook omdat ik de enige ben die twijfelt over zwart geloof ik.

Nu twijfel ik nog over de bekleding, mijn zoon heeft een star silver TT met grijs leder maar die wil (nog) niet ruilen.

Terug
Naar boven