• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12

Het was een compleet kenteken? Of miste er een deel hiervan?

Heb je een rapport van de schade? Check even op belastingdienst.nl voor de papieren, deze moet je ingevuld meenemen voor het versnellen van het proces. Als je mazzel hebt dan helpt de Douane je met het invullen, als je pech hebt dan dien je dit zelf uit te zoeken. Maar het zijn over het algemeen misselijke mensen die daar zitten.

Op de website kun je ook een staffel vinden, aan de hand van het bouwjaar zie je in dit staffel de verschuldigde rest BPM.

@RISL wrote:Mooie pook ;) Ik hoor het wel als de prijs wat zakt.

Ik ga je topic zeker volgen, ben zelf ook een behoorlijke verbouwing van m'n Coupé van plan (rwd V6).

al heb je een leren pook, waarvan het leder er nog fatsoenlijk uitziet, wil ik em best ruilen voor een alu pook.

ik vind het maar niks dat die van alu is, wordt veel te koud in de winter, en veel te warm in de zomer.. en tevens vind ik het ook mooier als die leder is

@RISL wrote:Mooie pook ;) Ik hoor het wel als de prijs wat zakt.

Ik ga je topic zeker volgen, ben zelf ook een behoorlijke verbouwing van m'n Coupé van plan (rwd V6).

al heb je een leren pook, waarvan het leder er nog fatsoenlijk uitziet, wil ik em best ruilen voor een alu pook.

ik vind het maar niks dat die van alu is, wordt veel te koud in de winter, en veel te warm in de zomer.. en tevens vind ik het ook mooier als die leder is

211300.jpg

211301.jpg

211302.jpg

Kabelboom in orde maken, LET boom was van een UK auto... betekend dat sommige zaken niet op de goede plek zitten.

Omsolderen dus.

Ook wilde ik de originele Xenon connectors houden en die heb ik dus ook overgezet.

211303.jpg

Oude Z22SE boom eruit en aangepaste LET boom weer erin geplaatst. Netjes overal vast met nieuwe clips.

211304.jpg

211305.jpg

Heel gedoe om dit weer netjes te krijgen maar toch gelukt. 100p stekker is echt een drama om erop te krijgen...

211306.jpg

Begonnen met verwijderen van delen van de binnenkant die niet meer nodig zijn.

6-bak pook alvast erin gezet :D

Wordt vervolgd..

211300.jpg

211301.jpg

211302.jpg

Kabelboom in orde maken, LET boom was van een UK auto... betekend dat sommige zaken niet op de goede plek zitten.

Omsolderen dus.

Ook wilde ik de originele Xenon connectors houden en die heb ik dus ook overgezet.

211303.jpg

Oude Z22SE boom eruit en aangepaste LET boom weer erin geplaatst. Netjes overal vast met nieuwe clips.

211304.jpg

211305.jpg

Heel gedoe om dit weer netjes te krijgen maar toch gelukt. 100p stekker is echt een drama om erop te krijgen...

211306.jpg

Begonnen met verwijderen van delen van de binnenkant die niet meer nodig zijn.

6-bak pook alvast erin gezet :D

Wordt vervolgd..

Terug
Naar boven