kaneelschep
Woont hier bijna
Wat er eerder ook al werd gezegd. Er zijn zeker grote belasting voordelen als je een auto invoert terwijl er een hoop dingen niet aanzitten. Helemaal zonder motor. Ik heb bij de rdw bijna nieuwe auto's gezien waar ze echt alles uitgesloopt hadden om in een andere klasse te vallen voor BPM.
Als je hem eerst helemaal top maakt weet je zeker dat je in de hoogste klasse valt voor BPM voor jouw auto. En die prijzen zijn best hoog.
Ik snap dat het handig lijkt om hem zolang je bezig bent niet op kenteken te hebben voor de wegenbelasting verzekering keuring etc. Maar je had hem ook op kenteken kunnen zetten en meteen kunnen schorsen. Dan had je ook niks hoeven betalen.
Alleen maar ter info
Want nu is het al zo 
Als je hem eerst helemaal top maakt weet je zeker dat je in de hoogste klasse valt voor BPM voor jouw auto. En die prijzen zijn best hoog.
Ik snap dat het handig lijkt om hem zolang je bezig bent niet op kenteken te hebben voor de wegenbelasting verzekering keuring etc. Maar je had hem ook op kenteken kunnen zetten en meteen kunnen schorsen. Dan had je ook niks hoeven betalen.
Alleen maar ter info