• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12

:fy1 weer een tegenvaller.... voorbumper dit keer..

Morgen eerst de verkoper bellen voor een oplossing....zal het hier (nog) niet gaan neerzetten.

:fy1 weer een tegenvaller.... voorbumper dit keer..

Morgen eerst de verkoper bellen voor een oplossing....zal het hier (nog) niet gaan neerzetten.

Ben benieuwd.

Wat voor bumper zet je er op? Coupé-bumper? Of een mooie OPC of Irmscher-bumper?

Ben benieuwd.

Wat voor bumper zet je er op? Coupé-bumper? Of een mooie OPC of Irmscher-bumper?

Gaat om OPC2 (imi) bumper waarvan de verkoper me heeft verzekert dat ie echt identiek is aan een originele :@

Nou, niet dus.

Gaat om OPC2 (imi) bumper waarvan de verkoper me heeft verzekert dat ie echt identiek is aan een originele :@

Nou, niet dus.

Ow, dat is klote. Op gm-tuningparts kun je ook imitatie OPC2-bumpers komen, zouden die wel goed passen? Het scheelt in ieder geval een hoop geld met een originele van GM.

Ow, dat is klote. Op gm-tuningparts kun je ook imitatie OPC2-bumpers komen, zouden die wel goed passen? Het scheelt in ieder geval een hoop geld met een originele van GM.

Ik heb de voorkant al aangepast aan de IC, omdat ik dacht dat het daar aan lag... maar deze ligt nu geheel vrij en de zijkanten passen nog van geen meter.

Als ik de zijkanten aan duw komt het hele plastic bij de koplamp omhoog, zo erg is het. De zijflappen horen ook ongeveer zo te staan: |_____| , en bij deze staan ze overdreven zo: ____/

Viel me in de winkel al op maar dacht dat het mn verbeelding was.

Ik heb de voorkant al aangepast aan de IC, omdat ik dacht dat het daar aan lag... maar deze ligt nu geheel vrij en de zijkanten passen nog van geen meter.

Als ik de zijkanten aan duw komt het hele plastic bij de koplamp omhoog, zo erg is het. De zijflappen horen ook ongeveer zo te staan: |_____| , en bij deze staan ze overdreven zo: ____/

Viel me in de winkel al op maar dacht dat het mn verbeelding was.

Maar als je de bumper in een winkel gekocht hebt, kun je deze toch terugbrengen?

Balen hoor, dat iemand je dan zo moet besodemieteren.

Maar als je de bumper in een winkel gekocht hebt, kun je deze toch terugbrengen?

Balen hoor, dat iemand je dan zo moet besodemieteren.

Ja als ik er niet in had lopen zagen had ik m terug kunnen brengen ja! Maar heb er in gezaagd omdat ik dacht dat ie klem zat tegen mn IC ! En dat was dus niet zo.

Zal er morgen eens foto's van posten.

Ja als ik er niet in had lopen zagen had ik m terug kunnen brengen ja! Maar heb er in gezaagd omdat ik dacht dat ie klem zat tegen mn IC ! En dat was dus niet zo.

Zal er morgen eens foto's van posten.

Okay, dat begreep ik ff niet uit je post hierboven.

Wat bedoel je met IC? Ik herken 'm niet als afkorting van een onderdeel.

Okay, dat begreep ik ff niet uit je post hierboven.

Wat bedoel je met IC? Ik herken 'm niet als afkorting van een onderdeel.

Terug
Naar boven