• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra tussen de kerst door verlaagd

Goeiedag,

Ik heb een vraagje over die knipperlichten, Ten eerste vind ik het echt mooi uitzien.

Je zegt dat er een US-module tussenzit, werkt dat dan ook op de achterlichten?

Waar krijg je deze module? Hoe sluit je hem aan, en kan je deze ook uitschakelen? ivm APK etc?

Met vriendelijke groeten,

Jason van Megen.

Ik weet dat Auto-Fixx in Zeewolde ze verkoopt. Volgens mij laat hij ze importeren.

Halfords en Automat verkopen ze ook maar dat zijn imitaties. Of het goede imitaties zijn, weet ik niet.

op marktplaats staan ze gewoon te koop hoor

en normaal moet je zo op het standlicht aansluiten zodra je dat aanzet gaan je knipperlichten mee branden

heb op mijn wagen het gewoon op een contactstroom aangesloten zodra ik de wagen op contact zet gaan ze branden

dit omdat het niet echt uiziet als ik mijn devil eyes op standlicht zet en daarbij de us module :)

maar heb er een schakelaar tussen gezet zodat ik de us module gewoon kan uitschakelen :)

@opel-motorsport wrote:op marktplaats staan ze gewoon te koop hoor

en normaal moet je zo op het standlicht aansluiten zodra je dat aanzet gaan je knipperlichten mee branden

heb op mijn wagen het gewoon op een contactstroom aangesloten zodra ik de wagen op contact zet gaan ze branden

dit omdat het niet echt uiziet als ik mijn devil eyes op standlicht zet en daarbij de us module :)

maar heb er een schakelaar tussen gezet zodat ik de us module gewoon kan uitschakelen :)

eens.

ik heb ze trouwens zo aangesloten als moet. dus als de lichten uit staan, staan deze ook nog uit.

@jasonvanmegen

en vraag over achter: NEE! alleen die in je koplampen branden, en dit is dan ook "toegestaan".

achter zal je echt altijd worden aangehouden.

Terug
Naar boven