Afgelopen zaterdag is mijn G verkocht :cry
Ook heb ik astra_rick nog blij kunnen maken maken met frisse koplampen en 6000K xenon. Althans hij heeft zichzelf en mij blij gemaakt :thumb.
Voor de mensen die geen zin hebben in het verhaal, Bedankt voor alle hulp hier op het forum en ik hoop snel terug te zijn met een opel!
Net als de meeste hier Hield ik echt van mij G :wub nog steeds hoor! heb r met pijn in me hart weg moeten doen.
Hier de laaste 2 foto's die ik heb gemaakt.
Afgelopen zaterdag de koplampen gewisseld voor de verkoop.
Jullie houden hier allemaal van foto's nou dan ga ik jullie maar belonen met een mini foto verslagje van het jaar dat ik me G had.
Ik heb er niet veel aan gedaan maar vondt m mooi zoals die was.
Dit is een foto op de eerste dag dat ik de G had.
De grill toen vervangen voor een embleemloze
De verlichting in het interieur ook vervangen en later de koplampen met xenon
Zo Ging het niet altijd goed, vaak was dat me eigen schuld :angel
Zo heb ik me kat van de midden demper afgereden door met een volle bak iets te hard over een drempel te zin gereden :wtf
Met dat als resultaalt en maakte vrienden bij de ANWB. EN jaa hun hebben me vaker geholpen in het jaar van Opel rijden.
Ook was me G erg benieuwd hoe het is om een stoeprand te kussen. :angel
Dat hard rijden en ik bedoel dan voornamelijk de bochten gaat ten kosten van de banden.
Zo zagen ze er na 2,5 maand uit.
En alsof 1 x niet genoeg is wou de G nog een x een stoeprand frenchkissen met als gevolg een kapotte draagarm en me auto kon afgeslepen worden.
Ik wou d'r niet meer mee rijden want had het gevoel dat me wiel er elk moment af kon vallen. :wtf
JOEPIEEE tijd voor nieuw rubber.
aan het eind van dit jaar kreeg me G dit te verduren.
Ook dat kon m niet stoppen.
Ffies de brug op
en pats boem
En dan om het af te sluiten nog een paar plaatjes.
Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp tips en trucks.
Zonder jullie had een hoop niet gelukt.
Ik heb mijn astra G gekocht met 392.000 op de teller en moeten vekopen met 418.000.
Ik wou dat ik kon houden :cry :cry
Super bedankt!! :wors
D'Angelo king:
Ook heb ik astra_rick nog blij kunnen maken maken met frisse koplampen en 6000K xenon. Althans hij heeft zichzelf en mij blij gemaakt :thumb.
Voor de mensen die geen zin hebben in het verhaal, Bedankt voor alle hulp hier op het forum en ik hoop snel terug te zijn met een opel!
Net als de meeste hier Hield ik echt van mij G :wub nog steeds hoor! heb r met pijn in me hart weg moeten doen.
Hier de laaste 2 foto's die ik heb gemaakt.
Afgelopen zaterdag de koplampen gewisseld voor de verkoop.
Jullie houden hier allemaal van foto's nou dan ga ik jullie maar belonen met een mini foto verslagje van het jaar dat ik me G had.
Ik heb er niet veel aan gedaan maar vondt m mooi zoals die was.
Dit is een foto op de eerste dag dat ik de G had.
De grill toen vervangen voor een embleemloze
De verlichting in het interieur ook vervangen en later de koplampen met xenon
Zo Ging het niet altijd goed, vaak was dat me eigen schuld :angel
Zo heb ik me kat van de midden demper afgereden door met een volle bak iets te hard over een drempel te zin gereden :wtf
Met dat als resultaalt en maakte vrienden bij de ANWB. EN jaa hun hebben me vaker geholpen in het jaar van Opel rijden.
Ook was me G erg benieuwd hoe het is om een stoeprand te kussen. :angel
Dat hard rijden en ik bedoel dan voornamelijk de bochten gaat ten kosten van de banden.
Zo zagen ze er na 2,5 maand uit.
En alsof 1 x niet genoeg is wou de G nog een x een stoeprand frenchkissen met als gevolg een kapotte draagarm en me auto kon afgeslepen worden.
Ik wou d'r niet meer mee rijden want had het gevoel dat me wiel er elk moment af kon vallen. :wtf
JOEPIEEE tijd voor nieuw rubber.
aan het eind van dit jaar kreeg me G dit te verduren.
Ook dat kon m niet stoppen.
Ffies de brug op
en pats boem
En dan om het af te sluiten nog een paar plaatjes.
Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp tips en trucks.
Zonder jullie had een hoop niet gelukt.
Ik heb mijn astra G gekocht met 392.000 op de teller en moeten vekopen met 418.000.
Ik wou dat ik kon houden :cry :cry
Super bedankt!! :wors
D'Angelo king: