• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra wil uitslaan

Nee, een andere EGR-klep, bedoelt hij. Mogelijk functioneert die van jou niet helemaal goed.

Een andere motor wordt een dure grap.

Nee, een andere EGR-klep, bedoelt hij. Mogelijk functioneert die van jou niet helemaal goed.

Een andere motor wordt een dure grap.

Zo'n zelfde geintje gehad van alles schoongemaakt en losgehad,

Bleek dat de slang van me luchtfilterbox naar dat plastic ding op me gasklep scheurtjes erin had zitten en daardoor wou die afslaan,

Je kan die slang altijd controleren

Zo'n zelfde geintje gehad van alles schoongemaakt en losgehad,

Bleek dat de slang van me luchtfilterbox naar dat plastic ding op me gasklep scheurtjes erin had zitten en daardoor wou die afslaan,

jaa hij slaat bij mij alleen af als ik boven de 80 kom gaat eerst het lampje brande motorstoring als ik dan stil sta slaat die uit

jaa hij slaat bij mij alleen af als ik boven de 80 kom gaat eerst het lampje brande motorstoring als ik dan stil sta slaat die uit

@Mikoss wrote:Zo'n zelfde geintje gehad van alles schoongemaakt en losgehad,

heb je mischien een foto van de slang ?

ik ben niet zo technich ben maar een vrouw haha

@Mikoss wrote:Zo'n zelfde geintje gehad van alles schoongemaakt en losgehad,

heb je mischien een foto van de slang ?

ik ben niet zo technich ben maar een vrouw haha

Hij bedoelt de buis vanaf het luchtfilterbox (grote zwarte doos) naar het gasklephuis. Het is een zwarte buis, zo'n 10 cm in doorsnee en bij de meeste motoren (ik ken die van jou zo niet uit m'n hoofd) loopt deze aan de passagierszijde van voor naar achter. Je kunt 'm direct zien als je de motorkap open doet.

Hij bedoelt de buis vanaf het luchtfilterbox (grote zwarte doos) naar het gasklephuis. Het is een zwarte buis, zo'n 10 cm in doorsnee en bij de meeste motoren (ik ken die van jou zo niet uit m'n hoofd) loopt deze aan de passagierszijde van voor naar achter. Je kunt 'm direct zien als je de motorkap open doet.

Volgens mij moet dit hem zijn:

wj9an5.jpg

Rik ;)

demonteer de slang van het luchtfilter en dat rechter ding.

Kijk of er in die slang scheuren zit zodat je erdoorheen kunt kijken.

Zo ja, nieuwe kopen.

Zo nee, verder zoeken.

Rik ;)

Terug
Naar boven