robert_corsa
Woont hier bijna
goede dag,
Ik heb een astra g 3 deurs.
Heb er rondom polkaudio speakers in zitten. voor een combo, achter een 2 weg. ze zitten alle op de orginele plek, en heb alles zoveel als mogelijk gedempt met dynamat.
speakers zijn overigens nog onversterkt aangesloten.
achterin ligt een audioson monoblock, met daarop een dubbele 12'' kicker gepoort.
ik heb een alpine radio, met heel veel instellingen erop waar je niet blij van wordt, o.a vertraging etc.
ik kom hier dus niet uit, en vroeg mij zo af of er iemand is die dat voor mij kan uitleggen/doen.
ik heb zo niet alle gegevens bij de hand, zal dat vanmiddag even opzoeken (types etc)
ik wil de speakers evengoed nog wat laag laten geven, met name voor, en op dit moment vind ik de compo teveel hoog geven, hij wordt op hoog volume vrij schel.
gr, robert
aangezien ik een nieuwe bodum wil maken, met daarin de 2 versterkers. moet ik bijna een nieuwe sub aanschaffen, wil dit sowieso wel stiekem, aangezien ik niet zoveel ruimte meer heb.
nu heb ik zelf deze:
normaal is de kofferbak leeg hoor
dit is een dubbele 12'' kicker, 800 rms, 1600 mx. gepoort.
nu zoek ik 1 enkele sub, die deze sub kan evennaren. of zelf beter is.
het liefst al een sub die in een kist zit.
de vervanger moet ook ongeveer even hard gaan, je bent het toch gewend he
ik heb deze versterker:
zelf zat ik wel weer aan kicker te denken.
zoiets als dit:
weet iemand hoe deze presteren?
de dubbele kicker gaat trouwens niet helemaal weg, die komt weer in een 2de toekomstige auto
Ik heb een astra g 3 deurs.
Heb er rondom polkaudio speakers in zitten. voor een combo, achter een 2 weg. ze zitten alle op de orginele plek, en heb alles zoveel als mogelijk gedempt met dynamat.
speakers zijn overigens nog onversterkt aangesloten.
achterin ligt een audioson monoblock, met daarop een dubbele 12'' kicker gepoort.
ik heb een alpine radio, met heel veel instellingen erop waar je niet blij van wordt, o.a vertraging etc.
ik kom hier dus niet uit, en vroeg mij zo af of er iemand is die dat voor mij kan uitleggen/doen.
ik heb zo niet alle gegevens bij de hand, zal dat vanmiddag even opzoeken (types etc)
ik wil de speakers evengoed nog wat laag laten geven, met name voor, en op dit moment vind ik de compo teveel hoog geven, hij wordt op hoog volume vrij schel.
gr, robert
aangezien ik een nieuwe bodum wil maken, met daarin de 2 versterkers. moet ik bijna een nieuwe sub aanschaffen, wil dit sowieso wel stiekem, aangezien ik niet zoveel ruimte meer heb.
nu heb ik zelf deze:
normaal is de kofferbak leeg hoor
dit is een dubbele 12'' kicker, 800 rms, 1600 mx. gepoort.
nu zoek ik 1 enkele sub, die deze sub kan evennaren. of zelf beter is.
het liefst al een sub die in een kist zit.
de vervanger moet ook ongeveer even hard gaan, je bent het toch gewend he
ik heb deze versterker:
Laden…
www.rondevries.nl
zelf zat ik wel weer aan kicker te denken.
zoiets als dit:
Laden…
www.rondevries.nl
Laden…
www.rondevries.nl
weet iemand hoe deze presteren?
de dubbele kicker gaat trouwens niet helemaal weg, die komt weer in een 2de toekomstige auto