• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Audio Astra Twintop

wow, dat is een snelle en ook goeie reply.

En deze bouwt ook nog s in op locatie... ideaal!

Ik zet m even in mijn favo's.

Bedankt!

Zelfde verhaal in mijn astra. Cd30 :(

Ik wil gewoon een usb stick ergens in kunnen duwen en dan met de besturing en het scherm vd auto alles bedienen. Maar ik krijg zoiets niet gevonden

En ik ga geen radio kopen van 600 euro!

gepost vanaf mn telefoon

Zelfde verhaal in mijn astra. Cd30 :(

Ik wil gewoon een usb stick ergens in kunnen duwen en dan met de besturing en het scherm vd auto alles bedienen. Maar ik krijg zoiets niet gevonden

En ik ga geen radio kopen van 600 euro!

gepost vanaf mn telefoon

@Justy wrote:Er zit nu een cd30 in.

Ik was wel een beetje teleurgesteld, aangezien de auto van 2006 is. Had op zijn minst wel iets verwacht wat MP3 zou draaien... maar ja.

Op zich is het standaard geluid niet slecht.. wel als je veel herrie gewend bent :P

En wat ook irritant is: is dat het geluid meegaat op je toeren... gaan je toeren omhoog, gaat het geluid ook harder.

Gaan je toeren omlaag, gaat het geluid weer zachter...

Voor een leek als ik is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg.

Die eerder opgegeven website houd ik in gedachten.

Groetjes, en bedankt voor de reacties,

Justy

het meegaan van het geluid in de snelheid is in te stellen in het menu, maar de CD30 is gewoon een waardeloze radio, geen loudness bijvoorbeeld en de ontvangst van de radio is bagger, het mocht duidelijk niks kosten bij opel met de cd30.

Helaas ben je voor een beetje vervanger al snel 500 euro kwijt, vandaar dat de cd30 er bij mij nog inzit.

Mark

@Justy wrote:Er zit nu een cd30 in.

Ik was wel een beetje teleurgesteld, aangezien de auto van 2006 is. Had op zijn minst wel iets verwacht wat MP3 zou draaien... maar ja.

Op zich is het standaard geluid niet slecht.. wel als je veel herrie gewend bent :P

En wat ook irritant is: is dat het geluid meegaat op je toeren... gaan je toeren omhoog, gaat het geluid ook harder.

Gaan je toeren omlaag, gaat het geluid weer zachter...

Voor een leek als ik is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg.

Die eerder opgegeven website houd ik in gedachten.

Groetjes, en bedankt voor de reacties,

Justy

het meegaan van het geluid in de snelheid is in te stellen in het menu, maar de CD30 is gewoon een waardeloze radio, geen loudness bijvoorbeeld en de ontvangst van de radio is bagger, het mocht duidelijk niks kosten bij opel met de cd30.

Helaas ben je voor een beetje vervanger al snel 500 euro kwijt, vandaar dat de cd30 er bij mij nog inzit.

Mark

het is de

jvc kd=avx22

kost nu nog

500 euro

ik wil er

150 euro voor hebben

met extra schermpje

groetjes

0641856003

het is de

jvc kd=avx22

kost nu nog

500 euro

ik wil er

150 euro voor hebben

met extra schermpje

groetjes

0641856003

Na een mislukte-softwareupdate van de DVD90 was ik alle instellingne kwijt en dus ook de instellingen van autovolume. Vroeg me af waar ik dat kon vinden zal eens kijken of ik het daar tussen kan vinden dankje Jan

Na een mislukte-softwareupdate van de DVD90 was ik alle instellingne kwijt en dus ook de instellingen van autovolume. Vroeg me af waar ik dat kon vinden zal eens kijken of ik het daar tussen kan vinden dankje Jan

Terug
Naar boven