• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

audio inbouw in station doe het zelf projectje

P1444_02-05-10.jpg

beetje onduidelijke foto, maar bij staat ie zo ik heb ongeveer als teun alleen ik heb de ''wand'' helemaal tot aan boven.

Erwin

P1444_02-05-10.jpg

beetje onduidelijke foto, maar bij staat ie zo ik heb ongeveer als teun alleen ik heb de ''wand'' helemaal tot aan boven.

Erwin

Ik zou het inbouwen aan de zijkant achter de wielkast. Ik heb zelf nog een b2 SW gehad en ik vond de kofferruimte zo al niet zo groot. bouw je hem lang zij in dan behoud je tenminste nog wel de diepte, en die heb je nodig voor de kinderwagen.

Ik zou het inbouwen aan de zijkant achter de wielkast. Ik heb zelf nog een b2 SW gehad en ik vond de kofferruimte zo al niet zo groot. bouw je hem lang zij in dan behoud je tenminste nog wel de diepte, en die heb je nodig voor de kinderwagen.

zo vandaag maar is begonnen aan de audio.

stroomkabels en tulp kabels liggen nu al in de auto aankomende week ga ik langzaam aan met de rest verder.

sub ben ik nog niet helemaal uit zit met 3 optie's

1 tegen de achterbanken aan.

2 tegen de zijkant.

3 reserve wiel weg en daar een bak in maken voor de sub.....

ga hier nog ff over brain stormen.

hierbij wel wat foto's

zo vandaag maar is begonnen aan de audio.

stroomkabels en tulp kabels liggen nu al in de auto aankomende week ga ik langzaam aan met de rest verder.

sub ben ik nog niet helemaal uit zit met 3 optie's

1 tegen de achterbanken aan.

2 tegen de zijkant.

3 reserve wiel weg en daar een bak in maken voor de sub.....

ga hier nog ff over brain stormen.

hierbij wel wat foto's

zou ook nog even een kabel maken van de massa accu naar massa auto, van de zelfde dikte waarvan jij de pluskabel hebt.

zou ook nog even een kabel maken van de massa accu naar massa auto, van de zelfde dikte waarvan jij de pluskabel hebt.

dit heb ik opgelost door een extra massa van accu naar chassis te leggen.

ben bang dat ik anders storing en ruis krijg vanuit mijn speakers.

maar kan hem altijd nog door leggen naar achteren de massa

dit heb ik opgelost door een extra massa van accu naar chassis te leggen.

ben bang dat ik anders storing en ruis krijg vanuit mijn speakers.

maar kan hem altijd nog door leggen naar achteren de massa

vandaag meer weer verder gegaan met de audio.

heb besloten om mijn reserve wiel eruit te halen ben toch anwb lid met vervangend vervoer :angel

vandaag reserve wiel uit de wagen gehaald omtrek afgetekend en bodem uit mdf plaat gezaagd.

verder reserve wiel mee naar huis genomen samen met een strook mdf (vrouwtje was weer blij).

strook mdf onder de douche gezet (stomen/douche).

en voorzichtig rondom de band buigen.

alles goed vast zetten steeds iets straker.

nu nog ff 2 dagen wachten en banden verwijderen daarna kunnen we weer verder.

vandaag meer weer verder gegaan met de audio.

heb besloten om mijn reserve wiel eruit te halen ben toch anwb lid met vervangend vervoer :angel

vandaag reserve wiel uit de wagen gehaald omtrek afgetekend en bodem uit mdf plaat gezaagd.

verder reserve wiel mee naar huis genomen samen met een strook mdf (vrouwtje was weer blij).

strook mdf onder de douche gezet (stomen/douche).

en voorzichtig rondom de band buigen.

alles goed vast zetten steeds iets straker.

nu nog ff 2 dagen wachten en banden verwijderen daarna kunnen we weer verder.

ja was inderdaad een stukkie afgebroken ..snik snik..

maar dat gedeelte word recht dicht gemaakt voor aansluitblok en als je hoger op kijkt naar de foto's van de versterker zie je dat de versterker een deel over het reservewiel bak steek deze is nu ook onverwacht uitgespaard hahaha.

maar de cirkel wordt ook nog kleiner zo'n 5 cm moet de bak ook nog bekleden met bitum namelijk of althans neem gewoon dakleer demp beter en dat heb ik in de bus liggen :angel

recht boven aan licht het ontbrekende stukje snik snik snik

ja was inderdaad een stukkie afgebroken ..snik snik..

maar dat gedeelte word recht dicht gemaakt voor aansluitblok en als je hoger op kijkt naar de foto's van de versterker zie je dat de versterker een deel over het reservewiel bak steek deze is nu ook onverwacht uitgespaard hahaha.

maar de cirkel wordt ook nog kleiner zo'n 5 cm moet de bak ook nog bekleden met bitum namelijk of althans neem gewoon dakleer demp beter en dat heb ik in de bus liggen :angel

recht boven aan licht het ontbrekende stukje snik snik snik

ben bang dat het niet gaat passen:hmmz

en mdf en water is ook geen goede compo. weet niet of je cirkelzaag hebt maar die in stellen op een bepaalde diepte om cm een sneetje er in zagen(is even veel werk) en dat hout/construktie lijm in de naden doen en dan in de ronding maken en laten drogen

ben bang dat het niet gaat passen:hmmz

en mdf en water is ook geen goede compo. weet niet of je cirkelzaag hebt maar die in stellen op een bepaalde diepte om cm een sneetje er in zagen(is even veel werk) en dat hout/construktie lijm in de naden doen en dan in de ronding maken en laten drogen

Terug
Naar boven