• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Audio Ingebouwd

DeMeistah

Post veel
Vandaag hele middag bezig geweest (mede door de kou) met een maatje van me die er "iets" meer verstand van had dan ik. Subwoofer en versterker ingebouwd, alles netjes in de stijlen weg gewerkt is totaal niks van te zien qua kabels etc.

Was m'n eerste keer.

JBL 12" Subwoofer 1100w + JBL Versterker 600w

GT series:

Resultaat mag er wezen (vind ik):

1197837576_5_49OA.jpg

1197837454_5_SG-z.jpg

1197837691_5_QUi0.jpg

Ik hoop voor je dat je hem in een garage hebt staan of dat je het hele handeltje afdekt anders kost het je binnenkort een ruit,en dat zou zonde zijn !

greetz,

Ik hoop voor je dat je hem in een garage hebt staan of dat je het hele handeltje afdekt anders kost het je binnenkort een ruit,en dat zou zonde zijn !

greetz,

nee geen last van een bromtoon klinkt super nu :D

alleen nog even andere boxen in de deuren want die hoor je nu amper als de klep open staat, ja ik heb de originele "hoedenplankdoek" nog op de achterbank die doe ik erover als ik hem weg zet 's avonds of in de stad. als ik dat tijdens het rijden ook doe dan zie je een vaag oranje lampje van jbl er doorheen :D

risico's van inbraak heb ik heel beperkt hier, woon namelijk op een pleintje dus het alarm hoeft maar af te gaan en iedereen staat buiten :P

nee geen last van een bromtoon klinkt super nu :D

alleen nog even andere boxen in de deuren want die hoor je nu amper als de klep open staat, ja ik heb de originele "hoedenplankdoek" nog op de achterbank die doe ik erover als ik hem weg zet 's avonds of in de stad. als ik dat tijdens het rijden ook doe dan zie je een vaag oranje lampje van jbl er doorheen :D

risico's van inbraak heb ik heel beperkt hier, woon namelijk op een pleintje dus het alarm hoeft maar af te gaan en iedereen staat buiten :P

weet iemand trouwens ook wat ik nog aan die rubbers kan doen behalve vervangen? die van de achterruit zijn vorige week flink toegetakeld door water en ijsvorming, is helemaal gekreukeld aan de andere kant ook :(

weet iemand trouwens ook wat ik nog aan die rubbers kan doen behalve vervangen? die van de achterruit zijn vorige week flink toegetakeld door water en ijsvorming, is helemaal gekreukeld aan de andere kant ook :(

Die rubbers gaan meestal wel weer terug in vorm als het warmer word.

Als je pech heb gaan ze scheuren door de kou...

Die rubbers gaan meestal wel weer terug in vorm als het warmer word.

Als je pech heb gaan ze scheuren door de kou...

[rquote=1828470&tid=139385&author=DeMeistah]nee geen last van een bromtoon klinkt super nu :D

risico's van inbraak heb ik heel beperkt hier, woon namelijk op een pleintje dus het alarm hoeft maar af te gaan en iedereen staat buiten :P[/rquote]

Dan ben je al te laat:jerry

[rquote=1828470&tid=139385&author=DeMeistah]nee geen last van een bromtoon klinkt super nu :D

risico's van inbraak heb ik heel beperkt hier, woon namelijk op een pleintje dus het alarm hoeft maar af te gaan en iedereen staat buiten :P[/rquote]

Dan ben je al te laat:jerry

denk et niet:p kan er maar langs 1 kant op :)

anders hoop ik dat ze aan bodybuilding doen, weegt aardig wat nu, zit op elkaar geschroefd ;)

Terug
Naar boven