• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Audio webshops

Onderbroekie

Post veel
Wie kan mij helpen met wat audio webshops?

Zodat ik wat prijzen kan vergelijken

ik heb er wel 1 dat is

Ron de vries

wie helpt mij verder...

jm car stereo rotterdam en eindhoven zit ie ook d8 ik.google maar ff.remco car stereo.heeft ook wel goed en goedkoop spul speel al jaren met een versterker van remco en gaat hard en laag

bestellen doe ik zoie zo nooit ik ga het altijd halen in de winkel.ik weet dat er in rotterdam lombardijen ook ooit een audio shop zat.en nu wilde ik van deweek gaan shoppen daar zit er een dierenwinkel in dat was ff balen.dus ook falliet.maar dat remco falliet is wist ik niet.

origineel gepost door kadettje-89

bestellen doe ik zoie zo nooit ik ga het altijd halen in de winkel.ik weet dat er in rotterdam lombardijen ook ooit een audio shop zat.en nu wilde ik van deweek gaan shoppen daar zit er een dierenwinkel in dat was ff balen.dus ook falliet.maar dat remco falliet is wist ik niet.

haha daar heb ik gewerkt, die is al 2 jaar weg:P

ook failliet trouwens, ik was op tijd weg gelukkig.

origineel gepost door 14XE

ook failliet trouwens, ik was op tijd weg gelukkig. ook al falliet gaat goed hier met de audio shops.das jammer hoor.nu werk je in een andere audioshop of niet.

origineel gepost door mayhem

ideaal, vaak koop je een radio en zit er al een cd'tje in voor je:jerry ja en meestal is het zo,n jengel turkse cd.

origineel gepost door 14XE

ook failliet trouwens, ik was op tijd weg gelukkig. ook al falliet gaat goed hier met de audio shops.das jammer hoor.nu werk je in een andere audioshop of niet.

nee werk nu bij de VAG , die gaat niet zo snel failliet :jerry

SF-Shop is van een vriend van me. De jongen met de jackhammer astra.

Als je wat wilt hebben zeg het maar dan kijk ik wat ik voor je kan doen

arendse carsystems heeft ook een webshop, misschien iet de goedkoopste maar wel kwaliteit en kennis.

En met de prijs kan er altijd wt gedaan worden. Heb er mn spullen vandaan.

origineel gepost door reprise

SF-Shop is van een vriend van me. De jongen met de jackhammer astra.

Als je wat wilt hebben zeg het maar dan kijk ik wat ik voor je kan doen

Die heeft nu ook die woofers van mij in de aanbieding.

Werd mooi snel thuis gestuurd en op mij monoblockje rammen zede de deuken uit mn auto.

Jammer dat het niet in mn daily past

Terug
Naar boven