• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto afgekeurt

ik zat er wel aan te denken, als ik precies weet hoe het in elkaar zit dan durf ik me er wel aan te wagen,

een boutje los en vast draaien kan ik nog wel, moet alleen niet te ingewikkelt worden,

ik zat er wel aan te denken, als ik precies weet hoe het in elkaar zit dan durf ik me er wel aan te wagen,

een boutje los en vast draaien kan ik nog wel, moet alleen niet te ingewikkelt worden,

[rquote=1826225&tid=139272&author=itsthedch]ik zat er wel aan te denken, als ik precies weet hoe het in elkaar zit dan durf ik me er wel aan te wagen,

[/rquote]

Is niet het gemakkelijkste klus.

er is aardig wat kracht voor nodig. (lees hefboom) om de fusee kogel uit het fusee te krijgen. Met 2 man werken is wel handig daarvoor.

[rquote=1826225&tid=139272&author=itsthedch]ik zat er wel aan te denken, als ik precies weet hoe het in elkaar zit dan durf ik me er wel aan te wagen,

[/rquote]

Is niet het gemakkelijkste klus.

er is aardig wat kracht voor nodig. (lees hefboom) om de fusee kogel uit het fusee te krijgen. Met 2 man werken is wel handig daarvoor.

kracht / hefboom :P

98368.jpg

Ik heb voor mijn Calibra 2 triangels plus 2 stuurkogels ( links en rechts ) besteld bij ATP in Duitsland

was ongeveer 60 euro kwijt incl. de verzendkosten .

Dan heb je gelijk alles nieuw .

Greetssssssssssssssssssssssss Wil

Ik heb voor mijn Calibra 2 triangels plus 2 stuurkogels ( links en rechts ) besteld bij ATP in Duitsland

was ongeveer 60 euro kwijt incl. de verzendkosten .

Dan heb je gelijk alles nieuw .

Greetssssssssssssssssssssssss Wil

even een update.

goede nieuws is dat de fusee kogel vervangen is:D

slechte nieuws is dat het de verkeerde kant was :o

toen we er eenmaal bij stil stonden dat het de verkeerde kant was, was ik al tever met slijpen om het terug te zetten.

enigste voordeel is dat ze dadelijk aan bijde kanten nieuw zijn:P

en ik weet nu hoe het moet :P

even een update.

goede nieuws is dat de fusee kogel vervangen is:D

slechte nieuws is dat het de verkeerde kant was :o

toen we er eenmaal bij stil stonden dat het de verkeerde kant was, was ik al tever met slijpen om het terug te zetten.

enigste voordeel is dat ze dadelijk aan bijde kanten nieuw zijn:P

en ik weet nu hoe het moet :P

Terug
Naar boven