• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto blijt niet lopen

hallo ik heb een omega 3.0 van 1999 en als ik hem start dan blijft die kleine 5 min lopen en dan valt die uit en is dan ook niet meer te starten als ik dan een dik half uur tot een uur wacht dan start die weer en loopt weer kleine 5 min wat kan dat zijn?

Waarschijnlijk de krukassensor die kapot is. Als die koud is dan werkt het weer even.

Is een bekend probleem, een nieuwe bij de dealer halen, geen imitatie daar krijg je problemen mee.

Je kan er redelijk bij, sensor zit vlak bij oliefilter, kabel is wat lastiger, stekker zit achter boven aan de linker cylinderkop.

Terug
Naar boven