• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Auto electronica reageert niet goed na inbouwen radio

ik had het nog erger..... :cry

Had een pioneer Avic X3 ingebouwd in mijn Zafira en de Cruisecontrol deed het niet meer, auto wou niet meer op slot via de a.b., datum was weg.

Was erg lekker, weet niet wat er fout is gegaan. Maar de set is eruit. Baalde ervan, zelfs zo erg dat ik een TOM TOM heb gekocht en deze set nu in de kast heb liggen.

Hey tijgertje,

Datum verdwijnt zoiezo bij andere radio heeft me astra ook.

Maar moet je niet een of andere kabel aan je handrem sensor monteren?

geloof dat het zoiets was maar weet het niet zeker....

heb het zoiezo al niet op klapschermen is altijd wel wat mee haha..

En er is dan iets met het accessoires stand je auto leest dan dat er iets aanstaat maar weet zosnel ff niet meer hoe je het moet oplossen.

Volgens mij moet je dan ff rood en geel omdraaien..

al gedaan maar werkt niet. Heb gelezen dat ik een aparte + draad mag gaan trekken voor mijn radio.

Maar ik rij er niet veel lange afstanden meer dus ik heb een andere radio op het oog en deze set mag weg. Zonde om te houden als je het nauwelijks gebruikt.

heb hetzelfde beetje gehad maar bij mij heeft de monteur een tech 2 aangesloten en dingen verandert. Hij kon alles veranderen zoals datum zichtbaar houden of niet meer zichtbaar.

Misschien dat dat helpt?

Terug
Naar boven