Ik zag in stel je voor een of andere site voorbij komen en volgens die site had mijn astra g 1.8je 166xxx gelopen ofzoiets.... Ik dacht gelijk :wtf ben ik nu opgelicht? Terwijl op mp bij de km stand van 104xxx een nap + vinkje stonden... En de apk papieren van 2011/2010/2009 zitten er bijv ook bij en daar zie ik geen km stand van 104+ op staan.
Via de site van nap kun je een controle doen, kost je 3 euro en daar de km stand ingevoerd en kreeg een groene lamp van dat de km stand klopt + een mail erbij dat het allenmaal klopt.
Ook had de auto 3a4 particuliren en 4 dealers ofzo...
En me Calibra zou 186xxx gelopen hebben en maar liefst 10x op naam gezet :shock: terwijl dit bij marktplaats toen niet af te lezen was en de auto heeft nu 210xxx gelopen met wel een ander blok, maar kwa carosorie en km stand maakt dit niks uit. Apk zit er pas paar maandjes op.
Ik geloof die site dan maar niet zo hoop ik van mijn kant.
Heeft iemand dit al mee gemaakt met zijn/haar auto?
Via de site van nap kun je een controle doen, kost je 3 euro en daar de km stand ingevoerd en kreeg een groene lamp van dat de km stand klopt + een mail erbij dat het allenmaal klopt.
Ook had de auto 3a4 particuliren en 4 dealers ofzo...
En me Calibra zou 186xxx gelopen hebben en maar liefst 10x op naam gezet :shock: terwijl dit bij marktplaats toen niet af te lezen was en de auto heeft nu 210xxx gelopen met wel een ander blok, maar kwa carosorie en km stand maakt dit niks uit. Apk zit er pas paar maandjes op.
Ik geloof die site dan maar niet zo hoop ik van mijn kant.
Heeft iemand dit al mee gemaakt met zijn/haar auto?