• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto slaat uit

origineel gepost door Arjan Kuijper

Hetgene wat je groen omcirkelt hebt incl. leidingen gewoon verwijderen en een nieuwe brandstofleiding plaatsen in 1 geheel, dus zonder dat ronde potje.

waarom in 1 geheel door trekken?

want lijk mij dat dat dingetje er niet voor niks zit ?

:hmmz toch

weet iemand toevallig hoe je kan testen of je benzinedrukregelaar kapot is of niet ??????????:D

heb nog wel een benzinedrukregelaar liggen van mijn oude c20ne blok afgekomen.

had er een instelbare opgezet dus die oude moet nog werken.

mocht je er 1 nodig hebben mag je die wel hebben moet je alleen effe verzendkosten betalen.

dat dingetje zit in je benzine aanvoer leiding en zou bij mijn weten er voor moeten zorgen dat je aanvoer constanter is een drukbuffertje als het ware,

benzine druk kun je testen met de fiets pomp pomp je er in 1 keer doorheen is het membraam kapot

origineel gepost door chris b

dat dingetje zit in je benzine aanvoer leiding en zou bij mijn weten er voor moeten zorgen dat je aanvoer constanter is een drukbuffertje als het ware,

benzine druk kun je testen met de fiets pomp pomp je er in 1 keer doorheen is het membraam kapot

en als je er heel moeilijk doorheen komt dat er gewoon niks uit komt is ie dan niet kapot?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

ben zo blij me auto doet het weer

na dingen schoongemaakt te hebben of vervangen

ben zo blij

wil iedereen heel erg bedanken voor de hulp en de info die jullie gaven helemaal toppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

topic mag gesloten worden tenzij andere mensen hier nog wat aan hebben denk ik

thnxs allemaal

origineel gepost door 16VCalibra

ja wat heb je schoongemaakt en vervange slimmerd :angel

misschien handig voor de mensen die ook zo een probleem hebben :P

wheoahhaahhahaa sjorry

hebben de brandstoffilter vervangen en de benzine druk regelaar :D

en we hebben de accu onder de lader gezet en goed op laten laden en toen floppppppppppppppppsa starte die gewoon raar maar waar :D:D:D:agent:agent:agent:agent:agent:agent

Terug
Naar boven