• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto uit belgie invoeren maar zelf hierheen rijden

dat klopt,dat zijn de enige legale opties.

Maar ja,eerst weer verder op zoek.

Er staan er hier en daar wel een paar te koop,maar 3 tot 5000 euro heb ik er gewoon niet voor over,buiten het feit dat ik het niet eens heb.

die belg waar ik naar zou gaan kijken moest 1000 euro kosten,goed rijdend,mooi in de lak,een enkel plekje,en de kap was net 4 jaar oud,en helemaal heel.Dat leek me wel wat,dan had ik m voor ongeveer 1300 euro rijklaar voor de deur gehad,iets in die geest zoek ik.

Andere opties zijn een Kadett Cabrio,die kosten 3 keer niks,maar ik vindt zo'n rolbeugel niks,ik wil niet in een picknickmandje rijden.Astra F Cabrio kosten ook weinig maar is alweer te nieuw.

Dus wordt lastig denk ik,maar ja,geen haast.

auto vanuit het buitenland halen zijn meerdere manieren voor, maar 3 legale:

1: op de ambulance/oprijwagen

2: met de buitenlandse platen naar de grens rijden, dan eendag kenteken erop, die zijn voor dat soort doeleinden

3: de oude eigenaar m naar je laten brengen

de minder legale zal ik maar niet noemen ;)

over de handelaarsplaten:

hier mag men alleen mee rijden als de auto op de handelaarsvoorraad van het bedrijf staat

hier mag je heel nederland mee doorrijden, want als ik als handelaar een auto aankoop in groningen, dan mag ik hem daarvandaan op mijn platen hierheen rijden als ik m al in de voorraad gezet heb

verder suc6 met de zoektocht naar een leuke cabrio, is een D kadett niets dan?

auto vanuit het buitenland halen zijn meerdere manieren voor, maar 3 legale:

1: op de ambulance/oprijwagen

2: met de buitenlandse platen naar de grens rijden, dan eendag kenteken erop, die zijn voor dat soort doeleinden

3: de oude eigenaar m naar je laten brengen

de minder legale zal ik maar niet noemen ;)

hier mag men alleen mee rijden als de auto op de handelaarsvoorraad van het bedrijf staat

hier mag je heel nederland mee doorrijden, want als ik als handelaar een auto aankoop in groningen, dan mag ik hem daarvandaan op mijn platen hierheen rijden als ik m al in de voorraad gezet heb

verder suc6 met de zoektocht naar een leuke cabrio, is een D kadett niets dan?

[rquote=1823005&tid=138365&author=otdh]

hier mag je heel nederland mee doorrijden, want als ik als handelaar een auto aankoop in groningen, dan mag ik hem daarvandaan op mijn platen hierheen rijden als ik m al in de voorraad gezet heb[/rquote]

dat zeg je goed

jij als je hem al in je handelsvoorraad heb gezet

niet iemand die jou platen leent en er 200 KM verder een auto mee gaat oppikken

groet michel

[rquote=1823005&tid=138365&author=otdh]

hier mag je heel nederland mee doorrijden, want als ik als handelaar een auto aankoop in groningen, dan mag ik hem daarvandaan op mijn platen hierheen rijden als ik m al in de voorraad gezet heb[/rquote]

dat zeg je goed

jij als je hem al in je handelsvoorraad heb gezet

niet iemand die jou platen leent en er 200 KM verder een auto mee gaat oppikken

groet michel

Op Mobile staan er nu 2 voor rond de € 1300,- en redelijk bij elkaar in de buurt. Als het weer wat beter is misschien de moeite waard om te gaan kijken.

Op Mobile staan er nu 2 voor rond de € 1300,- en redelijk bij elkaar in de buurt. Als het weer wat beter is misschien de moeite waard om te gaan kijken.

en gezien.

De blauwe van 1299 ligt helemaal uit elkaar en er is van alles aan gelast,moet helemaal gespoten worden.

De witte van 1350 staat me net iets te ver weg,vlakbij Koblenz.Das toch 350 km rijden.

Ik hou t gewoon in de gaten,op marktplaats staat er ook eentje,een witte uit 87,2.0i automaat,zonder cabriokap en de achterplaat eruit geslepen,das dan ook weer effe te veel werk eigenlijk.

Vrees dat t echt lastig gaat worden.:cry

en gezien.

De blauwe van 1299 ligt helemaal uit elkaar en er is van alles aan gelast,moet helemaal gespoten worden.

De witte van 1350 staat me net iets te ver weg,vlakbij Koblenz.Das toch 350 km rijden.

Ik hou t gewoon in de gaten,op marktplaats staat er ook eentje,een witte uit 87,2.0i automaat,zonder cabriokap en de achterplaat eruit geslepen,das dan ook weer effe te veel werk eigenlijk.

Vrees dat t echt lastig gaat worden.:cry

Terug
Naar boven