• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto uit belgie invoeren

obelix

Post weinig
ik ben bezig met een auto in belgie te kopen

de eigenaar zegt dat het bouwjaar 1986 is en dat de eerste maal van ingebruikname 1988 is

als ik zo auto in nederland op kenteken zet wat voor bwjr komt er hier dan op het kenteken

wie kan mij hier wat meer info over geven

alvast bedankt

Datum wat op de papieren staat is maatgevend. Als er staat dat de eerste ingebruikname in 1988 was dan word ook 1988 aangehouden.

Vergelijk het maar met de laatste Manta's. Die waren bouwjaar 1990 terwijl de produktie in 1988 gestopt is.

als er op het gelijkvormigheidsattest 86 staat gaan ze dat wel aannemen, dat is in belgië tenslotte het paspoort van de wagen....

grtz ziggy

Terug
Naar boven