• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto valt uit

het lijkt ergens bij me gasklephuis vandaan te komen.

als ik die draden doorverbind kan ik de relais er gewoon inlaten zitten en, gewoon een extra draad leggen van het eene draad naar het andere draad tewel alle draden gewoon op hun plek blijfen zitten?

jupzz

ik heb nog een keer voor nood een paperclip op mijn Dikke aansluitingen moeten zetten om thuis te komen (vanuit Soltau Duitsland)

paperclip tussen (in mijn geval) dikke rode en dikke rood blauwe draad en daaroverheen het relais weer opzijn plek gedrukt.

bleek de dunne rode draad geen + meer te geven.

Deze toen aangesloten aan de dikke rode draad en nu geen problemen meer

Willem

ik heb de 2 draden doorverbonden en hij valt niet meer uit ,wel als ik het draadje er weer af haal dan valt die gelijk uit ,dus ik denk dat de relais niet meer goed is of dat er op 1 draad geen stroom meer staat moet ik nog even door meten.

ik heb nog wel last van bokken vanuit stilstand hoe meer gas ik geef hoe erger het is ,ik ga me gasklephuis pakking vervangen daar zit een scheur in en, me bougies ik denk dat dan ook dat probleem is opgelost.

probleem is opgelost het bokken was valse lucht opgelost met een nieuwe klephuispakking.

ik heb 1 geschakelde+ van me radio op me roodblauwe draad van het brandstofrelais aangesloten doet het nou perfect .

had eerst het dunne zwarte draad op het roodblauwe draad aan gesloten maar toen bleef de motor zelf draaien zonder sleutel dat is ook wel apart .

Terug
Naar boven