• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Auto verkopen buiten Nederland

Deperik

Post weleens wat
Zoals hier op het forum ook te lezen valt heb ik mijn gele Rekord te koop staan.

Nu heb ik een bod gekregen van €1500,- en daar mag ie voor weg.

Echter, de koper betreft iemand uit Engeland.

Hij wil betalen via Paypal en vervolgens komt een "shipping agent" de auto ophalen. Beetje vaag allemaal.

Hoe gaat dit met mijn vrijwaring e.d.?

Heeft er iemand al eerder met dit bijltje gehakt?

Hey, bedankt! Lijkt er inderdaad heel veel op.

Zal wel even een bericht sturen dat ik alleen cash wil.

Hey, bedankt! Lijkt er inderdaad heel veel op.

Zal wel even een bericht sturen dat ik alleen cash wil.

hey vriend van me heeft net hetzelfde aan de hand met zijn blauwe rekord

ook met zo een shipping agent enzo

ik heb hem aangeraden de deal af te blazen omdat ik het zaakje ook niet vertrouw :)

nu nog zien wat hij ermee doet :)

hey vriend van me heeft net hetzelfde aan de hand met zijn blauwe rekord

ook met zo een shipping agent enzo

ik heb hem aangeraden de deal af te blazen omdat ik het zaakje ook niet vertrouw :)

nu nog zien wat hij ermee doet :)

dit is al vaker voorbij gekomen en hoe aantrekkelijk de biedingen en vertrouwelijk de bankzaken lijken.. het is allemaal oplichterij

niet aan beginnen.

dit is al vaker voorbij gekomen en hoe aantrekkelijk de biedingen en vertrouwelijk de bankzaken lijken.. het is allemaal oplichterij

niet aan beginnen.

Ik heb het ook gehad..... maar ik denk dat het gewoon mensne zijn in buitenland en soort van oplichting of iets....

Ik heb het ook gehad..... maar ik denk dat het gewoon mensne zijn in buitenland en soort van oplichting of iets....

ja...jammer van die oplichterij... :puke

ik heb er veel last van...rijd al jaren 'big Opels' op Aruba...maar als ik iets wil kopen en ze horen Aruba...dan zijn de meeste verkopers zeer terug houdend...en begrijpelijk...! Het schijnt ook dat de oplichters Aruba als werkomgeving op te geven... :hmmz

maar mooi dat jij geen slachtoffer bent geworden... :thumb

ja...jammer van die oplichterij... :puke

ik heb er veel last van...rijd al jaren 'big Opels' op Aruba...maar als ik iets wil kopen en ze horen Aruba...dan zijn de meeste verkopers zeer terug houdend...en begrijpelijk...! Het schijnt ook dat de oplichters Aruba als werkomgeving op te geven... :hmmz

maar mooi dat jij geen slachtoffer bent geworden... :thumb

Meestal begind het met; "My friend in Nigeria"..

Cheques, paypall, zet maar in een zeecontainer praktijken, nooit aan beginnen...

Meestal begind het met; "My friend in Nigeria"..

Cheques, paypall, zet maar in een zeecontainer praktijken, nooit aan beginnen...

Terug
Naar boven