• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Auto wasen voor de deur not done.

@Astra Arnhem wrote:Ik laat hem hier wassen :jerry

Foto-ZOP7NWGD-D.jpg

Zo krijg je Krassen :jerry :jerry

Blijf het onzin vinden dat een auto wassen voor de deur niet mag, maar stel dat ik me huis wil schoonspuiten/kozijnen met een schampo/schoonmaakmiddel of wat dan ook het wel weer is toegestaan.

Simpelweg om deze reden, blijf ik ook gewoon de auto voor de deur wassen/poetsen.

Nu ik sinds kort verhuisd ben, verheug ik me al op de confrontatie met me buurvrouw wanneer ze me voor de deur de auto ziet wassen. Klein akelig detail: ze zit bij de politie :(.

Dennis , denk niet dat je veel last zult hebben van je buurvrouw ...

Het is eerder de milieupolitie of controleurs ...

Althans hier dan king:

Ja nu je het zegt denk ik dat je inderdaad gelijk hebt.

Maar het blijft natuurlijk een agent en helaas al een aantal keer (in zeer korte tijd) de ervaring gehad dat ze denkt dat ze alles kan maken omdat ze bij de politie zit (zit nog deels in de opleiding dus vind het maar o zo fijn om witte voetjes bij de baas te halen).

Dus ik zal er ook niet verbaast staan te kijken als ze toch komt zeiken, en anders is mevrouw wel in staat om alsnog even de milieupolitie op de hoogte te brengen.

In opleiding :shock:

Dan moet ze zich nog bewijzen ja en dan kan je inderdaad een bit.. hebben ...

Had t een paar jaar geleden ook ...

Kreeg van de mannelijke agent een waarschuwing en hij doet gewoon menselijk en

had begrip voor de situatie ...

In tegenstelling tot die doos :(

Die snauwde alleen maar en zei ook nog : Van mij had je wel een bekeuring gehad :sleeping

Dus wens je succes met haar ;)

Ze zijn gelukkig niet allemaal zo , heb t ook weleens andersom meegemaakt :jerry

Zelfs nog staan lachen met een vrouwelijke agent terwijl de mannelijke zwaar over de zeik was :jerry :jerry

Haha jaa vrouwen en politie geen goeie combinatie (vaak), die ervaring heb ik met me Corsa vaak mogen opdoen haha.

Maar ondertussen de buurvrouw toch ook wel duidelijk gemaakt dat wij er niet zijn komen te wonen om haar het leven zuur te maken, maar gewoon te genieten van het leven (waar rekening houden met andere mensen ook bij hoort). Met andere woorden, niet zo zeiken... in elk huis word geleefd en overal kan een keer geluid vandaan komen. Heb je serieuze overlast mag je bij me langskomen en dan kunnen we er over praten, maar ga niet gelijk dreigen met dingen waar ik wel niet overal een bekeuring voor zou kunnen krijgen. Volgens mij heeft ze de boodschap begrepen, maar dat autoritaire gedrag zul je er toch nooit uit krijgen... maar ik ben ook niet op me mondje gevallen haha:D

@Punch wrote:Zal wel een manwijf of een pot zijn zoals al die woutenwijven :jerry :jerry

Volgens mij zitten er echt wel leuke exemplaren tussen hoor! En een stoere vrouw is sowieso leuker :P

Terug
Naar boven