• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

autoambulance gezocht voor vervoer manta carroserie

Kadettlover

Post weinig
Hallo,

Ik ben op het moment bezig met het opknappen van een Kadett GSi en heb het virus te pakken....

Nu woon ik zelf in Ridderkerk(regio Rotterdam) en kan een Manta B carroserie kopen in Sint-Oedenrode in N-Brabant.

manta is rollend,maar ik heb geen mogelijkheid om hem bij mij te krijgen.......

Als iemand wat wil verdienen en de mogelijkheid van een autoambulance wel heeft,dan hoor ik het graag.

alvast bedankt

Dannis

als het zo niet lukt, er zijn wel bedrijven die transport regelen, kost meestal ergens rond de 0.40/0.50 euro per kilometer

kijk eens op marktplaats, staan er genoeg

origineel gepost door kabouter

sorry voor mij tever weg

anders had ik je graag geholpen

en ff schopje er bij

gr kabouter

bedankt......:D

origineel gepost door gt/w

als het zo niet lukt, er zijn wel bedrijven die transport regelen, kost meestal ergens rond de 0.40/0.50 euro per kilometer

kijk eens op marktplaats, staan er genoeg

Klopt,heb ik al gevonden:maar die 0,40-0,50 is kale prijs,komt nog benzine en starttarief bij......

Ik heb er eentje gevonden die 10 km moet rijden naar de manta en dan 100 km naar Dordrecht en weer 90 km terug naar zijn lokatie.Prijs:200,- euro.....zelfde prijs als de manta....

Vind ik een beetje veel en trouwens ik doe liever een forumlid wat geld laten verdienen....:D

Dannis

origineel gepost door corsaagsi

En een autoambulance huren en zelf rijden dan?

Goed idee,maar ik heb geen auto met een trekhaak,tevens moet je een flinke auto hebben die een autoambulance mag trekken......Tevens heb ik geen E rijbewijs,dus houd het al snel op.......maar bedankt voor de tip....:)

Dannis

Geen vader, oom, buurman met rijbewijs E en een behoorlijke auto? Vroeger kreeg je E kado bij je rijbewijs he! Autoambulance huren is ook niet zo duur..

origineel gepost door corsaagsi

Geen vader, oom, buurman met rijbewijs E en een behoorlijke auto? Vroeger kreeg je E kado bij je rijbewijs he! Autoambulance huren is ook niet zo duur..

ik betaal hier in apeldoorn 35 euro voor een dag, geen geld.. als je een halve dag later bent met terug brengen doen ze ook niet moeilijk over.

Okee,ga ik daar eens naar zoeken in de buurt.Moet ik inderdaad wel iemand vinden met een grote auto en een E rijbewijs....

origineel gepost door Kadettlover

Okee,ga ik daar eens naar zoeken in de buurt.Moet ik inderdaad wel iemand vinden met een grote auto en een E rijbewijs....

ik geef je een tip huur een ambulance bij dudo in dordrecht

de goedkoopste in de regio !

origineel gepost door mantaray

origineel gepost door Kadettlover

ik geef je een tip huur een ambulance bij dudo in dordrecht

de goedkoopste in de regio !

en voor welk rijbewijs kijk even hier : http://www.rijbewijsgigant.nl/index.php/nl/mijn-rijbewijs/aanhanger--e-achter-b-.html

dan zal je zien dat je met rijbewijs B meer mag meenemen dan je denkt !!

hallo ik zag je post voor auto ambulance.

Is het inmiddels al geregeld of niet.

ik heb een auto ambulance de nodige rijbewijzen en een auto die m mag trekken. Ik kom uit steenbergen.

Als het nog niet geregeld is mail dan even jack_konings@hotmail.com en dan hoor ik wel wat het opleverd.

groeten knuffelbuffeltje:P

heb je een e rijbewijs nodig om met een autotrailer te rijden ik doe het altijd zonder e rijbewijs net zo makkelijk en als je normaal rijdt en geen maffe stunts gaat uithalen laat oom agent je gewoon rijden netje 80 en zorgen dat alles in orde is aan de auto en autotrailer

[rquote=1827960&tid=131025&author=astrastationgsi]heb je een e rijbewijs nodig om met een autotrailer te rijden ik doe het altijd zonder e rijbewijs net zo makkelijk en als je normaal rijdt en geen maffe stunts gaat uithalen laat oom agent je gewoon rijden netje 80 en zorgen dat alles in orde is aan de auto en autotrailer[/rquote]

tot ze je wel aan de kant zetten zomaar omdat ze het toch ff willen controleren

mag je combinatie laten staan

dikke prent en je mag iemand met BE gaan regelen

groet michel

nog nooit last van gehad gewoon rijden maar iedereen moet zelf weten ik loop het risico wel en een bekeuring evntuweel als ik gepakt wordt

astrastationgsi als ik even mag reageren op jouw verhaal...

Als ik je nou vertel dat die bekeuring al gauw rond de 300 euro zit..... om dat je beboet word voor het rijden zonder geldig rijbewijs tevens dekt je verzekering het niet als je schade rijd ....je gaat toch ook niet met een vrachtwagen de weg op met alleen een b rijbewijs?????

Ik zou er toch maar eens goed over na denken waar je mee bezig bent...

Ik spreek overigens met ervaring want mijn collega heeft het al wel eens mee gemaakt DUUR grapje...

(sorry voor de topic vervuiling.... terug on topic)

Mvg Paul

Terug
Naar boven