• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

AUTOCROSS TOPIC

2 jaar geleden reed die man nog mee met een Ritmo, hij is nu ook overgestapt naar Astra 2.0 8v, en hij heeft de wagen weggedaan omdat er simpelweg heel moeilijk aan onderdelen te komen is. Maar op zich kon ik, met mijn oude Astra, hem goed bijhouden.

8 april in Someren, dan begint ons seizoen!

Ik heb overigens nog steeds geen complete agenda helaas... En ik vraag me af of ik die nog ooit op tijd ga krijgen.

Voor de mensen die toch graag even willen weten waar en wanneer wij rijden: Klikkiej!!

Hee mannen,

Wij rijden dan niet met opeltjes maar met kevers. We hebben zojuist onze nieuwe kever klaar en in de kleur van m'n kadettje. Kijk en zie :wub:wub

Deze heeft een VW Golf 2.0 16V motor met 215 pktjes over het hele toerengebeide en een koppel van 235 over heel toeren gebied.

Wij rijden bij de ACON, FAC en EZHACO en misschien dit jaar ook wat Europokaals

DSC00580.jpg

DSC00578.jpg

DSC00581.jpg

Zo vandaag meddo gereden:D

Auto liep goed 1e manche 1e

2e manche 3e,en de 3e manche 2e...

Alleen werd er in de finale toen ik voor de derde plaats aan het strijden was lomp hard van de baan gereden:argue

gozer had zelf gelukkig alles plat van voren en viel een ronde later uit.

Ik stond alleen maar vast in de greppel en heb verder geen schade.

Toppertje is 2e geworden in de finale ik 9e ondanks dat ik uitgevallen ben.

op naar de volgende!!

gr dennis

Zo te zien loopt het opeltje goed,, wou eerst nog gaan kijken maar geen tijd voor gehad.. Volgende week Langeveen.??

nope,ik ga pas weer over 4 weken rijden..

ben druk met andere dingen,tuin en dergelijke.

en aan de auto heb ik ook nog wel een paar dingetjes gevonden die aangepast kunnen worden.

ffe chippen en een glijplaat onder de motor.en de kooi aanpassen.

dus werk zat!!

en wanneer ga jij rijden???

Voor mij zit de eerste wedstrijd er ook op!

1e manche : 2e...

2e manche : WEER 2e

3e manche : Wat denk je? WEER 2e :jerry!

Was overigens een vrij saaie wedstrijd. We hadden 3 groepen standaard tot 2000cc... En de top 10 van vorig jaar was bijna compleet aanwezig, alleen hadden ze ons over 3 groepen verdeeld... Wij zaten dan ook met 3 'favorieten' in een groep van rookies, dus na een ronde of 2 lagen wij met z'n drieën al een halve baan voor en na een ronde of 4 waren we de achterblijvers al in aan het halen.

In de andere 2 groepen was het niet veel anders!

Maar vanaf volgende week (15 april, Eersel) zullen de eerste 12 van het huidige klassement bij elkaar zitten in groep 1, dus we zitten weer lekker gezellig bij elkaar :D!

Ej Johny, ik heb je gemist in Someren?

Ik doelde op het aantal deuken...

Heb hier nog wel een asfalt rodeo staan (lelystad)dus weet hoe dat gaat.

heb er ook 2 crossen mee gereden en met zeggen ze gingen vanzelf aan de kant.

Ik hou het wel bij m'n eigen 'banger' groepje bij de Kempen :P.

Zondag moeten we weer rijden in Eersel. Ik sta 3e in het algemeen klassement en groep 1 bestaat uit de eerste 10 van het klassement, dus ik heb me weer ff genesteld :P

Origineel gepost door Shrek!

asfalt rodeo ff ombouwen en dan ff kloten bij ons :o

is al omgebouwd heb er 2 buurtcrossen mee gereden..

De auto heeft 5 of 6 sezoenen in de top 3 in lelystad gereden

bij een vriend van me en is niet stuk te krijgen!!

Als het bij jullie kleibanen zijn wil ik er wel over nadenken:hmmz

gr dennis

Terug
Naar boven