• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

automaat schakeleaar verlichting

Ik heb net 5 minuten geleden even een foto gemaakt van mijn automaat.

Dit is dus het verschil wat Jojonopel bedoelt.

OpelKadett079.jpg

OpelKadett080.jpg

dat zal dus zelf een lampje maken worden,Blackbull.Ik ben het met je eens dat het lastig is in het donker.

Succes zou ik dan maar zeggen.

groetjes Marcel.

Oh jee, Dan zit ik er helemaal naast met mijn posts.

Als ik iemand in verwarring heb gebracht : Sorry daarvoor.

Groet, Rik :cry

Oh jee, Dan zit ik er helemaal naast met mijn posts.

Groet, Rik :cry

[rquote=1879161&tid=143503&author=KadAstra-EF]Oh jee, Dan zit ik er helemaal naast met mijn posts.

Groet, Rik :cry[/rquote]

Maakt toch niets uit,Rik.Ik wist het ook niet dat er in de modellen na 1988 geen verlichting zit.

En zo leer je wat,zeg ik altijd maar!

En ik vindt het erg interresant.

gr Marcel.

[rquote=1879161&tid=143503&author=KadAstra-EF]Oh jee, Dan zit ik er helemaal naast met mijn posts.

Groet, Rik :cry[/rquote]

Maakt toch niets uit,Rik.Ik wist het ook niet dat er in de modellen na 1988 geen verlichting zit.

En zo leer je wat,zeg ik altijd maar!

En ik vindt het erg interresant.

gr Marcel.

nou ik heb er een uit 90 ook met zon bortel maar ik heb wel zon apparaatje met een lampje. dit lampje brand maar dat draadje welke op de eerste foto van Blackbull te zien is loopt daarbij naar de lampje toe. ik kan zien dat deze het licht moet doorgeven alleen dat doet hij helaas niet zo goed.

ik denk dat ik ga proberen er zelf een lampje onder te zettenwant aan een nieuw/goed kapje zal wel niet aan te komen zijn:hmmz

nou ik heb er een uit 90 ook met zon bortel maar ik heb wel zon apparaatje met een lampje. dit lampje brand maar dat draadje welke op de eerste foto van Blackbull te zien is loopt daarbij naar de lampje toe. ik kan zien dat deze het licht moet doorgeven alleen dat doet hij helaas niet zo goed.

ik denk dat ik ga proberen er zelf een lampje onder te zettenwant aan een nieuw/goed kapje zal wel niet aan te komen zijn:hmmz

Terug
Naar boven