• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

automaat type?

Marksman

Post weinig
Kan iemand mij vertellen wat voor merk en type automaat er onder mijn Y26SE van juni 2003 zit?

Ik wil de olie, filter en carterpakkingen vervangen en bij de VOD ben ik alleen voor het filter al € 85,- ex BTW kwijt... :hmmz

kijk eens op deze site

is wel in het duits,maar als je problemen bij het bestellen hebt laat even wat weten

dit is een zeer bekende zaak in duitsland

gr mart

kijk eens op deze site

is wel in het duits,maar als je problemen bij het bestellen hebt laat even wat weten

dit is een zeer bekende zaak in duitsland

gr mart

€ 35,- voor het zelfde filter, gelijk even de rembanden afstellen deze worden vaak vergeten.

€ 35,- voor het zelfde filter, gelijk even de rembanden afstellen deze worden vaak vergeten.

Bedankt voor de reacties :)

Die duitse site kwam ik ook al tegen alleen is het mij een beetje onduidelijk of deze voor de mijne geschikt is want ze praten over bouwjaar vanaf 1990, dat is dus vanaf de omega A... Zit de AR25 er al zo lang onder dan?

@RAL; waar haal jij die vandaan dan en hebben ze ook de pakkingset?

Bedankt voor de reacties :)

Die duitse site kwam ik ook al tegen alleen is het mij een beetje onduidelijk of deze voor de mijne geschikt is want ze praten over bouwjaar vanaf 1990, dat is dus vanaf de omega A... Zit de AR25 er al zo lang onder dan?

@RAL; waar haal jij die vandaan dan en hebben ze ook de pakkingset?

Zo zag de olie eruit:

olieautomaat.jpg

en dit kwam eruit...:

vuilautomaat.jpg

De 3 stukjes zijn metaal en die grote stukken lijken op pakking materiaal... Verder zat er wat slijpsel op de magneet.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend??

Zo zag de olie eruit:

olieautomaat.jpg

en dit kwam eruit...:

vuilautomaat.jpg

De 3 stukjes zijn metaal en die grote stukken lijken op pakking materiaal... Verder zat er wat slijpsel op de magneet.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend??

Witte olie ???

Je hebt koelwater in je automaat gekregen. Ziet er slecht uit.

Best een andere zoeken die er op past!

Het beste, John

Witte olie ???

Je hebt koelwater in je automaat gekregen. Ziet er slecht uit.

Best een andere zoeken die er op past!

Het beste, John

Terug
Naar boven