• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Automaat valt in storing.

opelvin

Post weinig
Hallo, kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen om mijn automaat weer goed te krijgen.

Het volgende is er aan de hand. Als ik weg rij gaat er naar een paar 100 mtr het sportstand lampje knipperen. Wat kan ik hier aan doen. Z'n achteruit doet het wel gewoon.

Het gaat om een A Vectra met een 2.5 V6 en uiteraard automaat.

Bij deze alvast bedankt voor het mee denken. :thumb

Vermoed de contacten van de keuzeschakelaar op de bak kapot.

zoek op dit forum naar ''pizzapunt'' en je kan zo vinden waar ie zit..

Oke, gebeurd dit zomaar. Voor dat ik de motor + bak omgebouwd heb, heb ik er nog meer gereden. Toen schakelde hij goed. Het enigste wat ik gedaan heb is de olie ververst.

Dat van de pizzapunt heb ik gevonden. Is het misschien mogelijk dat hij niet goed in de versnelling staat. Ik heb namelijk de kabel van de andere bak gebruikt.

Gr. Vincent

nee contacten van de keuze schakelaar zijn meestal vervuild en maken slecht contact (in de meeste gevallen tenminste)

Willem

Ik ga er van het weekend eens mee aan de gang. Laat het wel weten of het gelukt is. Alvast bedankt voor de info.

Terug
Naar boven