• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

automaatbak vervangen senator

heb vandaaag idd de senator gekocht met 4 traps auto maat moest 160km terug rijden ,en moet zeggen viel me niet tegen 110 km /u tegen 2100 r/pm

was wel lekker relaxt

moet nog wel wat dingen aan gebeuren heeft tyd gestaan maar schakelde gelukkig goed en kick down werkte ook perfect

volgende week voor apk dan zien we wel weer verder

Effe een paar plaatjes laten zien van je nieuwe aankoop.:thumbup

En niet teveel die 4 traps de hemel in prijzen, anders wordt Ron helemaal gek.

@Ron bedoel je die duitse 24V van Ebay??

Tsja plaatschade wil voor jouw niet zoveel zeggen, zou je weer effe van de straat zijn. Helaas....maar wellicht komt er wel weer wat voorbij. Beetje opletten bij de oosterburen daar komt regelmatig leuk spul voorbij.

Ik moet m'n monza ook nog eens over laten spuiten maar eerst nieuwe binnenschermen (randjes tussen kom en buitenscherm) erin zetten. Daar zie ik wel wat tegenop. Laat mij maar lekker mechanisch en elektrisch alles inelkaar sleutelen. Vind ik leuker als dat schuren en plamuren.:puke

Dan werkt die zwarte kleur niet in je voordeel, elke oneffenheid is gelijk zichtbaar.

valt mee hoor...

bijna elke avond `lekker`op de bank...

maandagavond bijna...

dinsdag avond bijna...

woensdag avond bijna..:)

ach je raad het al :P

kom bijna niet aan bankzaken toe :P

origineel gepost door Ghanz

valt mee hoor...

bijna elke avond `lekker`op de bank...

maandagavond bijna...

dinsdag avond bijna...

woensdag avond bijna..:)

ach je raad het al :P

kom bijna niet aan bankzaken toe :P

Dat geeft niet er zijn heden ten dage ook banken die nergens meer aan toe komen.:hmmz:hmmz

Terug
Naar boven