• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

AUTOMANIA 2009 2 t/m 5 Juli

deejay

Post weinig
Automaxx Summer Edition komt dit jaar terug in een geheel nieuwe opzet onder de naam AUTOMANIA en in samenwerking met Opel Power Nederland komt er een Opel Plaza waar alle Opelclubs komen te staan...

Er is een speciaal Opel concours waar veel bekers te winnen zijn en op zaterdag is er geheel exclusief voor Opelrijders een slalom...

Hierover later meer....

automania.jpg

Het is een sprint over 201 meter 1 baans

Ik heb nog wel wat nieuws over Automania
secret.gif

Opel Power Nederland geeft op Automania een grote beker weg voor grootste aanwezige Opelclub
yahoo.gif
en 402 events vult dat aan met een flinke verassing die ik voorlopig nog even geheim hou :P

Summer Radio is dankzij wheels4fun en enkele Opeldealers ook weer aanwezig en deelt zelfs enkele nieuwe autoradio's en andere leuke prijzen uit
yahoo.gif
yahoo.gif
yahoo.gif

Automania wordt het op één na grootste Opelfeest van het jaar....
yahoo.gif

waar zouden we zijn zonder dj en de hele crew van opel power nederland:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

402 events is een fan van keesjr zijn manta:wors

is al de 2de of 3de flyer dit jaar waar die opstaat met de manta:thumbup

Ik was vorig jaar voor het eerst daar.

Maar wat een top weekend.

Ik sta er in iedergeval weer met me calli..

supper evenement

Wij als "Dutch blitz society" zullen ook van de partij zijn.

Voorzitter heeft ons ook al aangemeld voor de opel ring:vertag

origineel gepost door g-astraa

ctn begint af te zakken jammer hoor:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Wat is dat nou voor onzin dan, wij zijn er al twee jaar niet meer geweest en vele opelclubs met ons. De leden vinden de entreeprijs te hoog , de regels niet o.k., zijn op vakantie, etc etc. en op een "bestuursuitje" zitten wij niet te wachten, en dat zegt toch verder niets over ctn op zich... Wij hebben serieus de animo gepeild en deze is er gewoon niet.

Bovendien hebben wij net het weekend ervoor een driedaags calibra evenement in Duitsland waar veel leden mee heen gaan en ook dat speelt mee natuurlijk.

Stel dat ik wel zou komen, met man en twee kids, moet je zien wat een vermgoen dat kost en dan ben ik alleen nog maar binnen he, van dat geld zit ik een week in Spanje op de camping en zo denken er meer hoor.

Terug
Naar boven