• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

automatische deurvegrendeling bij 30km. Opel astra H

@suurtje wrote:@mark na het lezen van deze berichten heb ik net in me auto 10 seconden de vergrendelknop ingedrukt en nu hoorde ik wel de piep en doet de safelock het wel :) Dat waren we toen vergeten denk ik. Maar nu is mijn vraag stel je krijgt een ongeluk kunnen ze dan vanuit buiten nog de deuren openmaken of niet?

ik heb het toen wel geprobeerd, maar kreeg geen piep, misschien niet lang genoeg ingedrukt toen :hmmz wel leuk dat hij het nu wel doet :D

@jaimey kijk eerst even of er een forumlid met opcom in de buurt is, dan ben je zeer zeker geen 35 euro kwijt voor iets wat maar 5 minuten werk is, of als je een keer naar een meeting waar ik toevallig ook heen ga (Sevenum in de zomer bijvoorbeeld) dan kan ik wel even de opcom meenemen.

@opel-mark wrote:@jaimey kijk eerst even of er een forumlid met opcom in de buurt is, dan ben je zeer zeker geen 35 euro kwijt voor iets wat maar 5 minuten werk is, of als je een keer naar een meeting waar ik toevallig ook heen ga (Sevenum in de zomer bijvoorbeeld) dan kan ik wel even de opcom meenemen.

Bedankt voor de tip...

Gaat helemaal goed komen

ik heb het toen wel geprobeerd, maar kreeg geen piep, misschien niet lang genoeg ingedrukt toen :hmmz wel leuk dat hij het nu wel doet :D

Ja idd vond het ook al raar maar ben nu wel blij dat ie het wel doet

Is er toevallig iemand in de buurt van midden nl met een opcom die weet hoe hij dit moet programmeren? Of is er iemand die weet waar een goede tutorial te vinden is?

Dank alvast!!!

ik zit helaas niet in het midden van Nederland voor je, ik ben er ook geen tutorial van tegengekomen, ik moet ook altijd even zoeken in de menus waar het precie staat.

dag waar kan ik opcom kopen heb een ma weet niet goed hoe en wat ik moet doen is een clone en waar kun je tech 2 kopen of met welk andere toesel gaat dit wel bedoel van het merk autel maxiscan welke type misschien wist jij dat

punt is met welke type kan ik de optie hebben voor sneller als 15km rijden deuren sluiten met welk type kan ik dit doen dit actiegf maken dank u

heb zelf de autel maxiscan de ms509 wat denk wat ik die heb betaald???? juist 50euro en hij gaat volledig nieuw

Helaas ik zit niet in de buurt, op Sevenum heb ik het bij iemand nog even aangezet afgelopen weekeinde, misschien dat je naar een meeting gaat en iemand met een opcom ook ?

Terug
Naar boven