• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Automaxx street power 27-03-2011 (assen)

[rquote=1901158&tid=138334&author=corsaracer][rquote=1901039&tid=138334&author=freek corsa]

Mijn auto is heel gebleven, de zon scheen de hele dag, dus ik ben het gestuntel van de organisatie alweer vergeten :angel[/rquote]

mooi freek!! was idd niet echt super geregeld allemaal, maarja het was gezellig in de line-up:thumbup:thumbup

op naar het volgende evenement:thumbup:thumbup[/rquote]

Hey Juul,

Ik bedoel automaxx hoor, niet DHRA.

Ik was om 7 uur bij de ingang, want vanaf half 8 kon er worden ingeschreven. Nou ik heb een uur buiten het hek kunnen wachten......... dan zeggen ze ook nog in de E-mail dat je optijd aanwezig moet zijn.

Dan hadden we ook nog het uitdelen van de pols bandjes, dat was helemaal raar geregeld. ( ik hou op, aan leuke dingen denken is toch wel fijner ).

Waar zijn de foto's en filmpjes ? :P

[rquote=1901023&tid=138334&author=FnF_racer][rquote=1900933&tid=138334&author=ganjaboy]Was gezelliej is alleen klote boete gekregen 49km te hard min correctie van 6% net geluk gehad op 1km na me rijbewijs niet kwijt!

Zal wel een aardig hoge boete worden ben ik bang voor! [/rquote]

vandaag? weet je aardig snel dan. ;)

en was een leuk dagje.

ook werd vlak voor me ogen een auto van de weg gehaald.

had die maar niet moeten burnen. :D[/rquote]

Ja was een radarcontrole werd van de weg gehaald door die kutzakken

Maar gelukkig heb ik me rijbewijs nog in bezit alleen zuur van het geld want boete zal niet goedkoop zijn...bepaald officier gelukkig nog niks gekregen kwa boetes

[rquote=1901176&tid=138334&author=freek corsa][rquote=1901158&tid=138334&author=corsaracer][rquote=1901039&tid=138334&author=freek corsa]

Mijn auto is heel gebleven, de zon scheen de hele dag, dus ik ben het gestuntel van de organisatie alweer vergeten :angel[/rquote]

mooi freek!! was idd niet echt super geregeld allemaal, maarja het was gezellig in de line-up:thumbup:thumbup

Hey Juul,

Ik was om 7 uur bij de ingang, want vanaf half 8 kon er worden ingeschreven. Nou ik heb een uur buiten het hek kunnen wachten......... dan zeggen ze ook nog in de E-mail dat je optijd aanwezig moet zijn.

Dan hadden we ook nog het uitdelen van de pols bandjes, dat was helemaal raar geregeld. ( ik hou op, aan leuke dingen denken is toch wel fijner ).

Waar zijn de foto's en filmpjes ? :P[/rquote]

daar doelde ik ook op....

heb het naar me zin gehad,

zoals sw zegt,

sochtends krabben met maar liefst 2 uur slaap :P

en overdag me kop verbrand :P

heb het heel erg naar me zin gehad, ondanks dat ik de corsa niet klaar had ;)

patrick te keer zien staan,

alain was ook van de partij,

freek zien rijden,

folkert zien rijden,

joop zien rijden

marcel zien rijden, (wat een geluid)

sw zien rijden :D

dikkie nieboer met z,n overgespote turbo hok.

heb het naar me zin gehad :D

was zeker een geweldige dag,

met de baleno heb ik 10.3 gereden van de meesten hoorde ik dat het best netjes was voor een 121 PK balenootje..

Patrick Ging met de 2e Prijs naar huis in de SL klasse..

patrick had een tijd van 8.42 seconden en snelste reactie tijd was 0.0028, dat was echt erg snel..

verder een mooie dag gehad :)

was een super dag vandaag. heb veel forummers zien sprinten en ook in de time attack natuurlijk.

alleen wel me kop verbrand:cry maar na zo'n mooie dag heb ik het er wel voor over.

[rquote=1901039&tid=138334&author=freek corsa]

op naar het volgende evenement:thumbup:thumbup

[rquote=1901218&tid=138334&author=corsaboy]leuke filmpjes top

:D

[/rquote]

thnx, alleen jammer dat ik niet mijn eigen camera had. Deze had ik geleend en is een oud toestel...dus bad quality

[rquote=1901158&tid=138334&author=corsaracer][rquote=1901039&tid=138334&author=freek corsa]

Hey Juul,

Waar zijn de foto's en filmpjes ? :P

[rquote=1901176&tid=138334&author=freek corsa][rquote=1901158&tid=138334&author=corsaracer][rquote=1901039&tid=138334&author=freek corsa]

Hey Juul,

Waar zijn de foto's en filmpjes ? :P[/rquote]

daar doelde ik ook op....

was zeker een geweldige dag,

met de baleno heb ik 10.3 gereden van de meesten hoorde ik dat het best netjes was voor een 121 PK balenootje..

Patrick Ging met de 2e Prijs naar huis in de SL klasse..

patrick had een tijd van 8.42 seconden en snelste reactie tijd was 0.0028, dat was echt erg snel..

verder een mooie dag gehad :)

Terug
Naar boven