• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum.

Moet wel te regelen zijn daar denk ik, maar beste zou zijn als je een club aanmaakt, maar omdat er gewoon te weinig mensen zijn voor een club de opel forum ga ik t niet doen. zou sneu zijn als t volksforum bijv met 20 autos staan en wij als opel forum met 4 :jerry

Ik wil ook wel zo'n kaartje als het nog kan. Miss op andere fora vragen wie er komen? En dan bij elkaar zetten?

Moet wel te regelen zijn daar denk ik, maar beste zou zijn als je een club aanmaakt, maar omdat er gewoon te weinig mensen zijn voor een club de opel forum ga ik t niet doen. zou sneu zijn als t volksforum bijv met 20 autos staan en wij als opel forum met 4 :jerry

Ik wil ook wel zo'n kaartje als het nog kan. Miss op andere fora vragen wie er komen? En dan bij elkaar zetten?

Mario, het blijven economisch moeilijke tijden... Soms is schikken beter om het snel geregeld te krijgen.

Ik wens je veel succes!

Ben je al op zoek naar nieuw werk? Wat voor werk deeed je?

Ram, hoe zit het met de kaartjes? Of moeten we gewoon apart een paddock en entreeticket kopen?

Mario, het blijven economisch moeilijke tijden... Soms is schikken beter om het snel geregeld te krijgen.

Ik wens je veel succes!

Ben je al op zoek naar nieuw werk? Wat voor werk deeed je?

Ram, hoe zit het met de kaartjes? Of moeten we gewoon apart een paddock en entreeticket kopen?

het keuren zelf mag ik niet ben geen keurmeester ;)

maar ben inmiddels goed genoeg op de hoogte van de regeltjes

dat ik zeker weet dat hij met complimenten door de apk komt

iedereen die veel sleutelt kan zijn wagen zelf voorkeuren wat wel wijs is

jezelf een beetje verdiepen in de eisen en je komt niet zo snel meer voor verassingen te staan ;)

moet alleen nog mn lambdasonde verwijderen want dan valt mn 94er astra in een andere CO categorie king:

wat het juridische betreft heb gehoord dat nm ex werkgever een schikking wilt treffen

maar mn advocaat probeert er meer uit te halen, hopelijk hoef ik niet naar de rechtbank

Mvg Mario

het keuren zelf mag ik niet ben geen keurmeester ;)

maar ben inmiddels goed genoeg op de hoogte van de regeltjes

dat ik zeker weet dat hij met complimenten door de apk komt

iedereen die veel sleutelt kan zijn wagen zelf voorkeuren wat wel wijs is

jezelf een beetje verdiepen in de eisen en je komt niet zo snel meer voor verassingen te staan ;)

moet alleen nog mn lambdasonde verwijderen want dan valt mn 94er astra in een andere CO categorie king:

wat het juridische betreft heb gehoord dat nm ex werkgever een schikking wilt treffen

maar mn advocaat probeert er meer uit te halen, hopelijk hoef ik niet naar de rechtbank

Mvg Mario

Terug
Naar boven