• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Autoradio geen stroom

nit

Lid
Goedemorgen allemaal,

Gisteravond toen mijn Pioneer aftermarket autoradio aan het spelen was en ik mijn telefoon in de stroom deed 12v plug, klapte mijn radio eruit en de 12v plug werkte ook niet meer. Ik heb dus geen stroom meer op de radio en 12v plug. Beide doen niets meer.

Vanaf de 12v plug heb ik een plus kabel naar de iso stekker van mijn radio lopen. Ik denk dat er een zekering (hoop) kapot is waardoor de 12v niet werkt en omdat deze naar de radio gaat ,de radio dus ook niet werkt.

Nu hebben we de zekeringen nagelopen en zover ik kon zien zijn deze allemaal goed. Wellicht kijk ik toch verkeerd en vraag ik hulp aan de kenners en professionals. Hebben jullie tips om mijn radio weer aan de praat te krijgen? Ik heb de originele cd30 net geïnstalleerd en die werkt prima.

Alvast bedankt!

Terug
Naar boven