• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

autospuiten

ik zou is zeggen kijk is via Google

of de gouden bedrijvengids onder schade bedrijfjes

ik denk dat het om Groningen ook barst van de schade bedrijven,,hier in en om Hoofddorp en ik weet in friesland bij mijn vriend om Heereveen zijn er ook zat

verder vinden wij het leuk om met je mee te denken maar graag wat meer info wat voor een auto en welke delen zijn die los of aan de wagen gemonteerd ???met of zonder bon.

en wie ben je zelf ??????

Bert

ik zou is zeggen kijk is via Google

of de gouden bedrijvengids onder schade bedrijfjes

ik denk dat het om Groningen ook barst van de schade bedrijven,,hier in en om Hoofddorp en ik weet in friesland bij mijn vriend om Heereveen zijn er ook zat

verder vinden wij het leuk om met je mee te denken maar graag wat meer info wat voor een auto en welke delen zijn die los of aan de wagen gemonteerd ???met of zonder bon.

en wie ben je zelf ??????

Bert

Autospuit bedrijf oostende Oostendeweg 51, 9723 HJ Groningen

050 311 7363 ‎

Is een heel goed bedrijf welke nette tarieven hanteert

Autospuit bedrijf oostende Oostendeweg 51, 9723 HJ Groningen

050 311 7363 ‎

Is een heel goed bedrijf welke nette tarieven hanteert

of even in de topic voorstellen wie ben ik kijken,we hebben ons immers allemaal voor moeten stellen hier.en nu weet ik dat er weer gezegd ga worden dat dit een zeverzeik zin is,nou daar heb ik maling aan ik hou er zelf ook wel van als iemand zich voorstel.grtz

of even in de topic voorstellen wie ben ik kijken,we hebben ons immers allemaal voor moeten stellen hier.en nu weet ik dat er weer gezegd ga worden dat dit een zeverzeik zin is,nou daar heb ik maling aan ik hou er zelf ook wel van als iemand zich voorstel.grtz

[rquote=1888709&tid=144282&author=kadettje-89]of even in de topic voorstellen wie ben ik kijken,we hebben ons immers allemaal voor moeten stellen hier.en nu weet ik dat er weer gezegd ga worden dat dit een zeverzeik zin is,nou daar heb ik maling aan ik hou er zelf ook wel van als iemand zich voorstel.grtz[/rquote]

heb je wel gelijk in.....:)

[rquote=1888709&tid=144282&author=kadettje-89]of even in de topic voorstellen wie ben ik kijken,we hebben ons immers allemaal voor moeten stellen hier.en nu weet ik dat er weer gezegd ga worden dat dit een zeverzeik zin is,nou daar heb ik maling aan ik hou er zelf ook wel van als iemand zich voorstel.grtz[/rquote]

heb je wel gelijk in.....:)

We hebben niet eens een naam:hmmz

Het zou natuurlijk leuk zijn te weten wie je bent wat je rijd en ...leuke foto's te zien..

Je zal versteld staan hoe gezellig en leerzaam het hier kan zijn....

Even zo goed alvast welkom natuurlijk...

We hebben niet eens een naam:hmmz

Het zou natuurlijk leuk zijn te weten wie je bent wat je rijd en ...leuke foto's te zien..

Je zal versteld staan hoe gezellig en leerzaam het hier kan zijn....

Even zo goed alvast welkom natuurlijk...

Terug
Naar boven