• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[rquote=1887340&tid=144165&author=Dennis-Corsa-B]vraag je of die een foto van ze auto hier wil plaatsen ;)

dit is die van mij :kewlpics

03022010046-kopie.jpg

03022010045.jpg

DSC00302.jpg
[/rquote]

Mist ook al het logo aan de voorkant zie ik :angel

Bij de Corsa van mijn zus is ie al weg, mijnes nu ook al en blijkbaar zijn we niet de enige :afro

Maar is dat normaal dat ze er zo snel af gaan, want is al de 2de die ik kwijt ben. En zijn nog duur ook die krengen!

[rquote=1887340&tid=144165&author=Dennis-Corsa-B]vraag je of die een foto van ze auto hier wil plaatsen ;)

dit is die van mij :kewlpics

03022010046-kopie.jpg

03022010045.jpg

DSC00302.jpg
[/rquote]

Mist ook al het logo aan de voorkant zie ik :angel

Bij de Corsa van mijn zus is ie al weg, mijnes nu ook al en blijkbaar zijn we niet de enige :afro

Maar is dat normaal dat ze er zo snel af gaan, want is al de 2de die ik kwijt ben. En zijn nog duur ook die krengen!

zo is hij nu

suc50001.jpg

met wat geluk is dit hoe hij word :P

suc50962xcvsdvoorlamp.jpg

(alleen de velgen zijn er niet mooi op gesjopt:P ma die zitten er al onder, achterspoiler staat niet op de foto en de verlaging staat niet op de foto, en de koplamp klopt niet :P)

zo is hij nu

suc50001.jpg

(alleen de velgen zijn er niet mooi op gesjopt:P ma die zitten er al onder, achterspoiler staat niet op de foto en de verlaging staat niet op de foto, en de koplamp klopt niet :P)

[rquote=1887246&tid=144165&author=Barrythefirst][rquote=1886595&tid=144165&author=soepkiepe]gelukt zie ik :)[/rquote]

Nou ik heb een vergrootglas nodig bij jou avatar

[/rquote]

zoooo hijs er weer, alleen wel een andere

[rquote=1887246&tid=144165&author=Barrythefirst][rquote=1886595&tid=144165&author=soepkiepe]gelukt zie ik :)[/rquote]

Nou ik heb een vergrootglas nodig bij jou avatar

[/rquote]

zoooo hijs er weer, alleen wel een andere

[rquote=1887369&tid=144165&author=soepkiepe]zo is hij nu

suc50001.jpg

(alleen de velgen zijn er niet mooi op gesjopt:P ma die zitten er al onder, achterspoiler staat niet op de foto en de verlaging staat niet op de foto, en de koplamp klopt niet :P)[/rquote]

Als je de velgen in de kleur maakt van je corsa (blauw) dat ziet het er al beter uit en niet met dat witte... of anders zilver.

@Lady Corsa :nice thumbup

[rquote=1887369&tid=144165&author=soepkiepe]zo is hij nu

suc50001.jpg

(alleen de velgen zijn er niet mooi op gesjopt:P ma die zitten er al onder, achterspoiler staat niet op de foto en de verlaging staat niet op de foto, en de koplamp klopt niet :P)[/rquote]

Als je de velgen in de kleur maakt van je corsa (blauw) dat ziet het er al beter uit en niet met dat witte... of anders zilver.

Waar kunnen we jou foto in het groot bekijken ???:angel

Geen idee... ? :P Kan ik geen album aanmaken ofzo? heb nog wel meer fotos van me auto.:D

Waar kunnen we jou foto in het groot bekijken ???:angel

Geen idee... ? :P Kan ik geen album aanmaken ofzo? heb nog wel meer fotos van me auto.:D

[rquote=1887823&tid=144165&author=Lady Corsa]Waar kunnen we jou foto in het groot bekijken ???:angel

Geen idee... ? :P Kan ik geen album aanmaken ofzo? heb nog wel meer fotos van me auto.:D[/rquote]Geen idee?? Ik wel gewoon bij de corsa afdeling:P

[rquote=1887823&tid=144165&author=Lady Corsa]Waar kunnen we jou foto in het groot bekijken ???:angel

Geen idee... ? :P Kan ik geen album aanmaken ofzo? heb nog wel meer fotos van me auto.:D[/rquote]Geen idee?? Ik wel gewoon bij de corsa afdeling:P

[rquote=1887393&tid=144165&author=nova....][

[/rquote]

zijn de meningen over verdeeld nova, zoals de auto nu is staat het ook niet verkeerd, heb een paar lelijke plekken op de zeikant van de auto van daar de keuze om hem er een andere kleur bij te maken, en ik hou van iets aparts, hoeveel corsa's in 2 kleuren rijden er rond? je ziet ze niet veel ;)

en ladycorsa je kan die foto's van je corsa gewoon tussen show hier je corsa zetten ;)

[rquote=1887393&tid=144165&author=nova....][

[/rquote]

zijn de meningen over verdeeld nova, zoals de auto nu is staat het ook niet verkeerd, heb een paar lelijke plekken op de zeikant van de auto van daar de keuze om hem er een andere kleur bij te maken, en ik hou van iets aparts, hoeveel corsa's in 2 kleuren rijden er rond? je ziet ze niet veel ;)

en ladycorsa je kan die foto's van je corsa gewoon tussen show hier je corsa zetten ;)

[rquote=1887364&tid=144165&author=Dennis-Corsa-B][rquote=1887347&tid=144165&author=Fearless]Waar kunnen we jou foto in het groot bekijken ???:angel[/rquote]

:jerry[/rquote]

Mag zonder auto dacht ik zo.

Erwin

Terug
Naar boven