• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[rquote=1886663&tid=144174&author=KadAstra-EF]Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

Hartelijke groet, Rik[/rquote]

hopelijk is het gelukt effe kijke

niet dus

[rquote=1886663&tid=144174&author=KadAstra-EF]Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

Hartelijke groet, Rik[/rquote]

hopelijk is het gelukt effe kijke

niet dus

ook andere optie

www.imageshack.us

dan zie je browse staan, daar kun je bladeren, zoek je de foto die je wilt, dan klik je op uploaden, waneer hij geuploded is komt de foto in beeld met een aantal codes, dan pak je die waar forum voor staat, die kun je dan in je berichten zetten. (pakt ie die code zo niet? zet er dan ff voor en [/ i m g ] achter, wel zonder spaties)

je foto die je wilt hebben even in paint openen, dan even boven aan klik je afbeeldingen openen dan klik je op formaat bijsnijden, dan heb je procenten staatn, zet deze op 25% en 25%(alleen die bij formaal wijzigen die andere op 100 laten staan) sla deze afbeelding op onder een andere naam dan de originele, zet er verkleint achter of zo.

dan ga je weer naar imageshack.us, zoek je die verkleinde foto, uploaden, dan moet je zelf ff kijken welke code je moet hebben, begin boven aan met zoeken dan ben je er eerder, ik weet zo niet meer welke, maar zo heb ik het ook gedaan en dat werkte bij mij ook.

wanneer je gaat kijken als je avatar het doet, kijk niet raar op als ie op de helft van je beeld staat of zo, dit overkwam mij ook maar na een paar minutem heeft ie de zelfde maa als de rest van de avatars.

succes

ook andere optie

www.imageshack.us

dan zie je browse staan, daar kun je bladeren, zoek je de foto die je wilt, dan klik je op uploaden, waneer hij geuploded is komt de foto in beeld met een aantal codes, dan pak je die waar forum voor staat, die kun je dan in je berichten zetten. (pakt ie die code zo niet? zet er dan ff voor en [/ i m g ] achter, wel zonder spaties)

je foto die je wilt hebben even in paint openen, dan even boven aan klik je afbeeldingen openen dan klik je op formaat bijsnijden, dan heb je procenten staatn, zet deze op 25% en 25%(alleen die bij formaal wijzigen die andere op 100 laten staan) sla deze afbeelding op onder een andere naam dan de originele, zet er verkleint achter of zo.

dan ga je weer naar imageshack.us, zoek je die verkleinde foto, uploaden, dan moet je zelf ff kijken welke code je moet hebben, begin boven aan met zoeken dan ben je er eerder, ik weet zo niet meer welke, maar zo heb ik het ook gedaan en dat werkte bij mij ook.

wanneer je gaat kijken als je avatar het doet, kijk niet raar op als ie op de helft van je beeld staat of zo, dit overkwam mij ook maar na een paar minutem heeft ie de zelfde maa als de rest van de avatars.

succes

als het nu niet gelukt is , heb ook met image shack gedaan verkleint

gewoon weg elke stap gevolgd

als het nu niet gelukt is geef ik het op

als het nu niet gelukt is , heb ook met image shack gedaan verkleint

gewoon weg elke stap gevolgd

als het nu niet gelukt is geef ik het op

hmm

ff kijken als ik mijn avatar ff terug kan kijgen :P dan kan ik je gelijk zeggen welke link je moet pakken

hmm

ff kijken als ik mijn avatar ff terug kan kijgen :P dan kan ik je gelijk zeggen welke link je moet pakken

Verklein je plaatje tot max 190x190.

Kies ipv een formaat de keuze "default" in mijn topic.

Kopieer dan ALLEEN DE TEKST DIE OP ONDERSTAAND FOTO STAAT dus zonder de "img" hokjes. Dit heb ik zwart gemaakt.

Probeer dit eens als je wil...

Groet, Rik

4r7v37.jpg

Verklein je plaatje tot max 190x190.

Kies ipv een formaat de keuze "default" in mijn topic.

Kopieer dan ALLEEN DE TEKST DIE OP ONDERSTAAND FOTO STAAT dus zonder de "img" hokjes. Dit heb ik zwart gemaakt.

Probeer dit eens als je wil...

Groet, Rik

4r7v37.jpg

lol, ik heb me avatar terug alleen is wel heeeeeeeeeeeel klein geloof ik haha

2e link moet je hebben wellez, direct link staat er voor.

die zet je bij je avatar link neer, dan klik je ff op het vakje er onder, dan komt er achter avater url te staa dat ie aan het controleren is, of dat ie het goed gekeurd heb, of dat ie het afgekeurd heb, als ie op goed gekerd staat, valid nog wattus kijk dan ma ff als ie er staat

lol, ik heb me avatar terug alleen is wel heeeeeeeeeeeel klein geloof ik haha

2e link moet je hebben wellez, direct link staat er voor.

die zet je bij je avatar link neer, dan klik je ff op het vakje er onder, dan komt er achter avater url te staa dat ie aan het controleren is, of dat ie het goed gekeurd heb, of dat ie het afgekeurd heb, als ie op goed gekerd staat, valid nog wattus kijk dan ma ff als ie er staat

Even een testje:

rsd8ud.jpg

Oke, dus als je "default" kiest dan behoud de foto zijn originele grootte !! dat wilde ik even weten...

Groet, Rik

Even een testje:

rsd8ud.jpg

Oke, dus als je "default" kiest dan behoud de foto zijn originele grootte !! dat wilde ik even weten...

Groet, Rik

[rquote=1886771&tid=144174&author=KadAstra-EF]Hahaha, Soepkiepe:

Je melding van je post staat in mijn foto !!!!!!!!!!!

Rik[/rquote]

huh?? ik begrijp je ff niet

wat bedoel je hier mee?

[rquote=1886771&tid=144174&author=KadAstra-EF]Hahaha, Soepkiepe:

Rik[/rquote]

wat bedoel je hier mee?

[rquote=1886820&tid=144174&author=soepkiepe][rquote=1886771&tid=144174&author=KadAstra-EF]Hahaha, Soepkiepe:

Rik[/rquote]

wat bedoel je hier mee?[/rquote]

Rechtsonder zie je dat ik een melding krijg dat er een mail binnengekomen is. Die mail is een link naar jouw post op dit forum. En net op dat moment sla ik de foto op....

Groet, Rik

Terug
Naar boven