• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

b-corsa 3 liter v6

bij 225 gaat die op toerenbegrenser in de 4 dus de 5de is idd geen 6bak en ik heb 252 gehaald met hem op 5500 toeren auf die deutsche autobahn!

goed te doen, ik heb een b-corsa gehad met een c16sei blok gehad, deze liep 205 op tijd en was goed verlaagd en dikkere remmen maar die lag niet zo lkkr als deze, de corsa weegt ook 1055kg nu, en bij 220/230 is die nog heel goed stabiel

goed te doen, ik heb een b-corsa gehad met een c16sei blok gehad, deze liep 205 op tijd en was goed verlaagd en dikkere remmen maar die lag niet zo lkkr als deze, de corsa weegt ook 1055kg nu, en bij 220/230 is die nog heel goed stabiel

:) klinkt goed!! ik heb wel eens lang heuvelaf 240 op de teller gehaald in mn E-kadett gsi maar toen voelde het aan alsof elk stuurmoment mn einde kon zijn.

:) klinkt goed!! ik heb wel eens lang heuvelaf 240 op de teller gehaald in mn E-kadett gsi maar toen voelde het aan alsof elk stuurmoment mn einde kon zijn.

ff totaal offtopic :D die 4x4 filmpjes zijn ook erg vet!!! Waar ik in Hongarije altijd heen ga, worden in het volgende dorpje vaak 4x4 meetings gehouden. Daar woont een maffe gast die dakar reed met een Pajero team. En die heeft de hele heuvel voor zn huis opgekocht.

Daar doen ze af en toe ook de gekste dingen met die dingen. Vooral oud russisch leger materiaal met 1000 wielen en karren erachter is altijd erg mooi om tot de helft door de modder te zien gaan.

Toen hadden we nog een lier op onze pajero ;)

-offtopic :jerry :jerry

ff totaal offtopic :D die 4x4 filmpjes zijn ook erg vet!!! Waar ik in Hongarije altijd heen ga, worden in het volgende dorpje vaak 4x4 meetings gehouden. Daar woont een maffe gast die dakar reed met een Pajero team. En die heeft de hele heuvel voor zn huis opgekocht.

Daar doen ze af en toe ook de gekste dingen met die dingen. Vooral oud russisch leger materiaal met 1000 wielen en karren erachter is altijd erg mooi om tot de helft door de modder te zien gaan.

Toen hadden we nog een lier op onze pajero ;)

-offtopic :jerry :jerry

Gave Corsa hoor! Nu nog wat gave foto's?

En credits voor de bouwer! Ik twijfelde een beetje over een V6 in m'n Astra Coupé, maar als ik zie dat dit past, ga ik het zeker doen!

Gave Corsa hoor! Nu nog wat gave foto's?

En credits voor de bouwer! Ik twijfelde een beetje over een V6 in m'n Astra Coupé, maar als ik zie dat dit past, ga ik het zeker doen!

Serieus, gewoon kant en klare steunen voor bijvoorbeeld een c30xe?

Ik heb eigenlijk nog niet eens gezocht. Ben er vanuit gegaan dat het niet bestond en heb ze momenteel zelf ontworpen en doorgerekend...

Serieus, gewoon kant en klare steunen voor bijvoorbeeld een c30xe?

Ik heb eigenlijk nog niet eens gezocht. Ben er vanuit gegaan dat het niet bestond en heb ze momenteel zelf ontworpen en doorgerekend...

zijn er zat met een v6 in astra g.

dus steunen zullen ook wel te vinden zijn..

en anders zelf maken, je hoeft er maar 1 te maken.

het hardste wat ik zelf met de corsa heb gereden was 241 trouwens, op gps.

als ie op maat gechipped is, dan haalt ie de 265-270 miss zelfs wel

zijn er zat met een v6 in astra g.

dus steunen zullen ook wel te vinden zijn..

en anders zelf maken, je hoeft er maar 1 te maken.

het hardste wat ik zelf met de corsa heb gereden was 241 trouwens, op gps.

als ie op maat gechipped is, dan haalt ie de 265-270 miss zelfs wel

Nou, met één motorsteun kom ik er niet. ..wil 'm in de lengterichting met achterwielaandrijving.

Waar jullie het overhebben is allemaal voorwielaandrijving, denk ik?

Terug
Naar boven