• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

b kadett new pics 29-7-10 ophaning

mooie dett, blijft leuk z'n ding zeker met een 2l.. maar om nu je roest op je achterscherm weg te werken met tape :hmmz ... pf is het gespoten?

succes met het klaarmaken

de roest was al een keer behandeld en heeft de vorige eigenaar weer over heen gespoten het zit nu even prima ik wil eerst de auto aan het lopen hebben en gekeurd en alles moet werken zo gouw als dat klaar is ga ik met de buiten kant verder

gt mike

origineel gepost door gina

Die blauwe D op de achter grond die ken ik..

Mijn maat zijn oude auto :D

dat zou kunnen ik heb m nu een maand of 8 die zwarte c kadett op de achtergrond is ook van me daar rijd mn swager in en die vento is ook van me mn vrouw vrouw vind die oude dingen maar niets :hmmz

btje ziet er leuk uit vooral met dat blokkie erin :)

die blauwe dett staat in automaxx

dscf1663i.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

en er staat bij geschreven:

Kadett: met name de getrokken white wall bandjes om de uber-duitse ATS wieltjes

geven deze opel kadett sedan zijn cool factor.

maar is toch een hatchback of ben ik nou gek:P

ja het is een hatchback

ben er vandaag wel mee bezig geweest dacht dat het wiellager kapot was hij jankte het uit heb er een nieuwe in gezet maar hij maakt nog herrie denk toch dat het de bak lagers zijn ff kijken voor een nieuwe bak denk ik

Het is inderdaad een hatchback.

Ja hij joelde wel iets maar dit was toch niet zo erg..

Maar is het dan erger geworden? Voor de rest is het een fijn auto:)

Het is inderdaad een hatchback.

Ja hij joelde wel iets maar dit was toch niet zo erg..

Maar is het dan erger geworden? Voor de rest is het een fijn auto:)

korte klep word Sedan genoemd hea :P

Klopt die heb ik zelf..

Had liever ook een grote klep gehad maar helaas.. Kan niet alles hebben he.

Mike, lees je u2u en schrijf die auto nou even over ! heb de auto in vertrouwen achter gelaten, zou al paar dagen terug gedaan zijn !

alvast bedankt

origineel gepost door Kadett91

Mike, lees je u2u en schrijf die auto nou even over ! heb de auto in vertrouwen achter gelaten, zou al paar dagen terug gedaan zijn !

alvast bedankt

heb u een berichtje gestuurd heb morgenvroeg vrij gevraagd om over te schrijven king: kan nie echt met mn een vrachtwagen in de buurt van een post kantoor komen :angel

Klopt die heb ik zelf..

Had liever ook een grote klep gehad maar helaas.. Kan niet alles hebben he.

mijn d kadettje staat te koop en ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben ma k geef m ook niet weg :angel:angel

donderdag en vrijdag lekker vrij lekker knutselen aan de b dett heb ff een lasaparaat geregeld kan ik een pedaal gaan maken want dat gaat zo niet passen en f een gaskabel maken k ga t mee maken of t allemaal gaat lukken

gr mike

dat zou kunnen ik weet wel wat van het verleden van deze auto maar ook niet alles ik weet wel dat henri bijna geen tijd had om m af te maken dus ga ik m afmaken hoop ik

ik wil m heel graag klaarmaken ma ik heb ook niet overal verstand van en uit ervaring weet ik dat het moeilijk is om halverwegen een projeckt te gaan beginnen

maar aan de andere kant ben ik er niet bang voor er ziiten hier genoeg mensen die er een hoop verstand bvan hebben

heb het ff allemaal zitten bekijken maar er heb een hoop werk in gezeten

heb wel een vraag de hoofd rem cilinder en het gaspedaal hoe waar en hoe wou je die er in maken

ja dat is een goede vraag.

dat weet ik zelf ook niet.

zo ver was ik nog niet gekomen.

er zou eerst een 2.0 cih in komen.

daarna een 2.0 16v

maar zo ver is het helaas niet gekomen bij mij.

ja er past met geen mogelijk heid een pedaal tussen de tunnel en het stuur huis maar ik ga wel wat proberen te fabrieseren net zo als met de hoofdremcilinder en ik weet niet of het moet maar een remdrukbekrachtiger zou ook wel handig zijn king:

ja idd.

ik heb ook contact met hem gehad.

hij heeft mij toen een paar foto's gestuurd.

maar volgens mij heeft hij de b kadett verkocht.

maar je kunt hem altijd vragen.

hoofdremcilinder helemaal naar voren gebracht... doen ze bij bmw e30's met een v8 ombouw ook.

en op die foto in die link zit het ook zo te zien.;)

Terug
Naar boven