• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B Manta Prototype

Via DEZE link zijn wat kleine plaatjes, en een filmpje te bekijken van een prototype (studiemodel) Manta B.

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken, om eerlijk te zijn. :P

Zoals deze eruit ziet, zal die in ieder geval geen last hebben van de bij sommigen wel bekende waterlekkage-problemen :P

tja moet je er van zeggen

zie een combinatie van verschillende auto's erin

neus beetje datsun

kont van een b kadett coupe

niet mijn smaak

geen mij maar het ouwe vertrouwde model

erg mooie strakke lijnen...

Alleen de koplampen niet echt je van het, en de raamlijn moet omhoog lopen.

Erg mooi vindink de grille in de bumpert...

:D Mijne zag het zelfde uit als die van jou Stender en ben blij dat ik haar heb :wub

Overigs jou type zijn de meningen over verdeeld of het wel een B1 is ivm kunstof bumpers :angel

mwah.....het roept bij mij zeker geen manta gevoel op:(

het is voor mij niet meer dan een amerikaans karikatuur ontwerp uit de '70's...... leuk voor "charlies angels" of zo.... :wtf:jerry

vooral de achterste zij raam lijn maar ook de neus bevallen mij helemaal niet...

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

:D Mijne zag het zelfde uit als die van jou Stender en ben blij dat ik haar heb :wub

Overigs jou type zijn de meningen over verdeeld of het wel een B1 is ivm kunstof bumpers :angel

Da's ook het enige wat anders is :hmmz

Voor mij is het gewoon een B1, B2 heeft nog meer kunstof! :P

B1sleuf en B2sleuven ;)

Het was wel een mooie opvolger voor de eerste GT geweest.

Deze haden ze gewoon naast de manta b moeten produceren, maar dan met klapkoplampen...

Terug
Naar boven