• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B2 model achterlichten hetzelfde als B1 ? ( heb ze gehaald )

Netjes hoor!

Maar nu met die smoke-kleur in je achterlichten zou je ook smoke-kleurige pinkers erin kunnen zetten.... 't Is maar een gedachte.

origineel gepost door Myszek

Netjes hoor!

Maar nu met die smoke-kleur in je achterlichten zou je ook smoke-kleurige pinkers erin kunnen zetten.... 't Is maar een gedachte.

Inderdaad, ik denk dat dat ook stukken beter staat als witte :angel

ik heb zelf die witte besteld, maar ik zat er zelf ook zwaar over in welke ik pakken moes , maar als ze die zwarte mee besteld hebben ga ik zeker even kijken welke het worden volgende week

waren die achterlichten duur op de sloop?

zelf heb ik toendertijd gewoon nieuwe gekocht, wel imitaties.

ben wel benieuwd naar het prijsverschil.

mag ook via u2u hoor.

maar die smokes staan stukken beter:thumbup

ik heb je even een u2u gestuurd, eigenlijk mag de rest het ook wel weten, waren niet duurder dan 20 euro compleet met lampfittingen en lampie's

ja ik heb nu gewoon witte besteld , omdat ik niet wist hoe dat die smoke's zouden uitvallen in de stootlijsten, ze mogen wel wat opvallen natuurlijk, maar die man had niks meer op vooraad liggen, dus maar gekozen voor de witte, juist omdat ik witte knipperlichten heb voren:)

precies, die witte vallen tenminste op in de zwarte stootlijsten.

alleen ze geven wel wit licht ipv oranje, of je moet het lampje

vervangen.

dat klopt dat heb ik vanmorgen al te horen gekregen bij de bestelling, maar dat is geen drama. die oranje lampjes kosten de wereld ook niet;)

ik kreeg de oranje lampjes erbij voor die 6 euro per 2 smoke zijknippers.

ik vind het wel mooi zwarte lampjes in een zwarte strip, vallen er helemaal in weg, waardoor de strip in mooi geheel word over de hele lengte.

Willem

dat klopt willem, daar heb je wel gelijk in, eens kijken ,anders bestel ik die smoke's ook meteen mee, kosten de wereld nou ook weer niet, en ik kan ze af en toe wisselen:D

haha...

ja voor de prijs bij een automat zaak hoef je het niet te laten.

via tunings zaakjes zijn ze vaak wel duur.

Willem

dat klopt willem, ik ken bij ons een sloop die alles ook nieuw op vooraad heeft liggen, of ze bestellen het na als het moet, en je moet geluk hebben dat je juist dingen tegen komt waar je niet naar opzoek was, ik noem dat over de slopen slenderen

origineel gepost door Andreas.Berger

dat klopt willem, ik ken bij ons een sloop die alles ook nieuw op vooraad heeft liggen, of ze bestellen het na als het moet, en je moet geluk hebben dat je juist dingen tegen komt waar je niet naar opzoek was, ik noem dat over de slopen slenderen

Welke sloop is dat ? Ik zit bijna dagelijks voor mijn werk bij jullie in de regio, dus kan ik er ook eens een kijkje gaan nemen :thumbup

Terug
Naar boven