• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B44 zijn 3.2GTS

Ik probeer bij elk modje pic's te schieten en uiteraard te plaatsen.

het project velgen zal komende maand gebeuren en anders rond dec als de verhuizing rond is.

Afgelopen twee dagen lekker op mn dooie akkertje bezig geweest met een full detail van de vec.

Binnenin de wagen hoefde er niet veel meer te gebeuren.

Na het ophoud die Florian gisteren met zich meebracht ;) ben ik weer lekker door gegaan.

Vanochtend op de zaak maar even wat foto's geschoten.

reactie's e.d zie ik graag!

GroteFoto-Z4C7BUWT.jpg

GroteFoto-JHIPBSAH.jpg

GroteFoto-ESCEQEDO.jpg

GroteFoto-4DRDZHM8.jpg

GroteFoto-QBEAE6QU.jpg

Heheh!! Alleen het model is lillek en het feit dat er geen logo aan de achterkant zit, voor de rest is mien hok echt heftug! :jerry

:thumb

Dit is volledig met de monello serie gedaan, en afgesloten met M16.

Verschil met vorige keer is de rust tijdens het werken en de pads die gebruikt zijn.

wellicht ook dat de wagen de hele week binnen heeft gestaan.

Ziet er goed uit Jeroen!

Bij mij was het een beetje teleurstellend. Ik zal ergens in de komende dagen een eigen topic starten en de pics erop zetten ben benieuwd naar je commentaar. In ieder geval ziet de vec van jou er spiegelend goed uit :)

Thanks!

Ook hier nog niet geheel tevreden, zijn nog een paar kleine n$*k puntjes die ik nog wil verhelpen/aanpassen.

Vandaag de vec voorzien van Xenon in het groot licht.

Ik ben nu op de keuken tafel aan het hobbyen om ze ook in de mistlampen te plaatsen.

Gehele voorzijde is als het goed is vanaf morgen voorzien va 5000k.

Vandaag nog het nodige bij carclean besteld, waar we vh weekend weer mee kunnen jeuken.

Woendag ff een pakking vervangen, en een carkit inbouwen.

Maar even het stof van dit topic afblazen.

Door tijdgebrek door een verhuizing en het kopen van een hobbyloods geen tijd gehad om wat aan de Vec te doen.

Verhuizing is ondertussen klaar, de hobbyloods begint vorm te krijgen alleen nog wat detailafspraken maken.

Stand van zaken mbt de vec (daar gaat het immers om)

De K&N 57i kit zal morgen geplaatst worden.

Ook is er een huisvrouw die drukker met andere zaken was dan met het besturen van haar hok, achter in de vec gereden.

Dit is gelukkig met ongv 10-15kmh gegaan dus niet onwjs veel zichtbare schade, wel een totale schade van ruim 700euro.

Gelukkig kan ik het gros zelf repareren/spuiten aan de Vec dus dit zal een meevaller worden, maar laat ik maar niet te snel juichen eerst maar eens het schade bedrag zien te ontvangen.

Keep you posted!

Hey Jeroen.

Goed om te horen dat de verhuizing achter de rug is :thumb

Klote van je geschonde blotebillen :swear Hoop dat ie snel weer :thumbup is

Succes en groet jraaf

De billen zal voornamelijk een kwestie van wetsanden en spotrepair zijn.

Sja ene verhuizing is klaar en dan mogen we meteen de inhoud van de schuur naar de loods kruien, ofwel dwijlen met de kraan open :D

Hmm, blote billen wetsanden... Minder van de schade, beter dat de verhuizing rond is en ook dat je een plekkie hebt om te knutselen! Kunnen we mooi mijn zomerpattas gaan plastidippen king: !!

Grtz!

Zo na een tijd van stilte aan het front, moeten we maar weer eens wat gaan doen.

net terug van vakantie, en meteen een teleurstelling te pakken mbt de loods. De verkopende partij bleek niet geheel de waarheid te vertellen en ik heb dit project dus laten vallen (ik heb geen zin in een renovatie project)

Mbt de Vec, schade aan de achterbumper wordt vergoed.

Komende week zal het volgende aan de vec gebeuren:

Airco beurt

Distr pakket

Grote beurt

Remmen/ blokken vervangen.

En wellicht vrijdag als er tijd voor is de boel weer eens schoonmaken van binnen en buiten.

En vanavond maar eens kijken waar mijn foto's gebleven zijn hier ;)

Ben benieuwd naar de pics, nadat jij je vec hebt gepoetst kan ie meestal als een glansende spiegel fungeren :wors

Hier nog even een paar uit de oud doos...

GroteFoto-4K74AZTO.jpg

GroteFoto-SHPXAYYD.jpg

GroteFoto-QNDB7KS3.jpg

Dankzij de verzekering wordt de wagen volgende maand in zn geheel aangepakt mbt spotrepair..

Terug
Naar boven