• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B44 zijn 3.2GTS

Nee ik ben vandaag in Almere geweest, mijn ouders wonen daar en dus ben ik daar regelmatig te vinden ;)

@B44 wrote:Nee ik ben vandaag in Almere geweest, mijn ouders wonen daar en dus ben ik daar regelmatig te vinden ;)

Ooh... okeej, ik dacht dat je iets leuks ging halen ofzo !

@speaker wrote:@B44 wrote:Nee ik ben vandaag in Almere geweest, mijn ouders wonen daar en dus ben ik daar regelmatig te vinden ;)

Ooh... okeej, ik dacht dat je iets leuks ging halen ofzo !

Leuke hebbedingen voor de vec in de verkoop dan?

Kan iemand mij vertellen of het interieur van een C2 in een c1 GTS past zonder aanpassingen?

Ik heb het hier alleen over de voorstoelen en de achterbank.

Van gts naar gts. Past 1 op 1 en is plug and play.

Alleen je gordelspanners onder de stoel overzetten van oud naar nieuw. Anders krijg je een airbag lampje.

Groet jraaf

P.s. De 'black hole' staat 'm goed :thumb

Voorstoelen 100% zeker.

Achterbank :hmmz Denk van wel maar niet 100% zeker.

Check ff je werkboek. In die van mij maken ze alleen onderscheid tussen signum en station.

Groet jraaf

Het is al weer een tijdje stil aan het front geweest, dit kwam door wat externe ruis..

We hebben echter niet stil gezeten.

Bestuurdersportier is voorzien van een nieuwe laklaag omdat iemand dacht dat hij daar zijn aanhanger wel even kon parkeren.

Ook alvast wat plannen gemaakt:

23 en 24 dec zal in het teken staan van de vec op deze dagen zal het volgende gebeuren:

Nieuwe 5000k pitten

Complete reiniging van de koplampen (binnen en buiten)

Full detail (interieur en exterieur)

Tevens ben ik met pijn in mn hart me alweer langzaam aan het oriënteren voor een andere wagen.

We komen met de hond toch wat ruimte tekort, de vec zelf is een top wagen en aan het motorblok of comfort ligt het niet.

Mijn voorkeur gaat toch uit naar een station zodat de hond de ruimte heeft en niet op de achterbank zit.

Dus mocht er iemand interesse hebben in een leuke 3.2 GTS neem ff contact op.

tzt zal hij daadwerkelijk te koop gezet worden, maar tot die tijd ff rustig oriënteren mbt het merk en model. Kans zit er dik in dat ik bij de Opel familie blijf ;)

@remutr wrote:Super mooi, hoe krijg je hem zo mooi zwart, je kan je haar er in kammen.

Dat is een kwestie van ruim 7uur in de weer met de poetsmachine.

Nu ben ik met mn eigen vec redelijk snel klaar maar een auto van een ander gaat vaak nog meer tijd in zitten.

Vandaag weer even lekker in de weer geweest met de Vec.

Hij is vanochtend lekker gewassen, vervolgens de boel met M80 en afgesloten met de M16.

Banden en rubbers nog ff gedaan.

Nu de boel inpakken voor twee weken Limburg.

Vanaf Jan ga ik fanatiek zoeken naar de vervanger voor de Vec, zoals al vermeld met pijn in het hart maar het verstand wint het op dit punt ff.

Succes met de verkoop!

Waarom heb je er geen foto's van de binnenkant op gezet? Ik wil die persoonlijk ook altijd op de foto zien.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Terug
Naar boven