7-3-2016
Ik ga van dit topic een beetje een overzicht topic maken, waarin ik de voortgang van mijn corsa plaats. Hij is nu een jaar geschorst, maar ik ben van plan er over een maand of 3-4 weer mee te rijden. Updates komen allemaal beneden aan dit topic te staan.
15-4-2013
Afgelopen dag was toch wel een beetje een speciale dag voor mij. Precies een jaar geleden dat ik mijn eerste auto kocht. Een corsa B 3 deurs sport X14XE. Om dit heugdelijke moment voor mezelf een beetje te vieren heb ik wat leuke foto's, echter wel met mobiele telefoon, van de auto gemaakt zoals hij er nu bijstaat een kleine 20dkm later.
Best geinig dat zo'n auto je nog elke dag een blij gevoel kan geven :jerry

En hier ook nog even wat foto's van hoe ik de auto kocht. Was nog volledig origineel. Een poosje zo gelaten met het idee hem helemaal origineel te laten, maar het begon eigenlijk met de stootstrips, sport logo's en logo's op de kofferklep.
Wat er uit mijn hoofd allemaal aan gedaan is:
-Strips en logo's eraf
-Bumpers zwart gemaakt
-Heldere Led achterlampen, beetje donker gespoten
-Luxe nummerplaten
-Voorspoiler (cordoba?)
-15" lichtmetalen wieltjes
-Radio, subwoofer, deurspeakers
-neon voorin, achterin is stuk dus gedemonteerd
-Rode ledjes achter de tellers, wit bij TID en middenconsole
-Vlag tegen de hemel
-Opel-forum stikker op de kofferklep :afro

Totaalstand is nu een dikke 120dkm dus hoop er nog wat jaartjes mee te kunnen rijden
groetjes
Ik ga van dit topic een beetje een overzicht topic maken, waarin ik de voortgang van mijn corsa plaats. Hij is nu een jaar geschorst, maar ik ben van plan er over een maand of 3-4 weer mee te rijden. Updates komen allemaal beneden aan dit topic te staan.
15-4-2013
Afgelopen dag was toch wel een beetje een speciale dag voor mij. Precies een jaar geleden dat ik mijn eerste auto kocht. Een corsa B 3 deurs sport X14XE. Om dit heugdelijke moment voor mezelf een beetje te vieren heb ik wat leuke foto's, echter wel met mobiele telefoon, van de auto gemaakt zoals hij er nu bijstaat een kleine 20dkm later.
Best geinig dat zo'n auto je nog elke dag een blij gevoel kan geven :jerry

En hier ook nog even wat foto's van hoe ik de auto kocht. Was nog volledig origineel. Een poosje zo gelaten met het idee hem helemaal origineel te laten, maar het begon eigenlijk met de stootstrips, sport logo's en logo's op de kofferklep.
Wat er uit mijn hoofd allemaal aan gedaan is:
-Strips en logo's eraf
-Bumpers zwart gemaakt
-Heldere Led achterlampen, beetje donker gespoten
-Luxe nummerplaten
-Voorspoiler (cordoba?)
-15" lichtmetalen wieltjes
-Radio, subwoofer, deurspeakers
-neon voorin, achterin is stuk dus gedemonteerd
-Rode ledjes achter de tellers, wit bij TID en middenconsole
-Vlag tegen de hemel
-Opel-forum stikker op de kofferklep :afro

Totaalstand is nu een dikke 120dkm dus hoop er nog wat jaartjes mee te kunnen rijden
groetjes