• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B4R7's Corsa B

ja heb wel een stevige wasstraat gehad onderweg... maar kon gewoon 120 blijven rijden.. anderen gingen op de rem en op de vluchtstrook staan wachten...

was met een uur en 15 minuten thuis..

zolang de auto niks vreemds doet blijf ik doorrijden.. toen ik thuis was kreeg ik via Facebook meldingen dat mensen golfballen aan hagelstenen onderweg door hun ruiten heen kregen...

@ivartje wrote:Goeie ruit in de vectra dan haha

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

ik heb onderweg geen hangelbui gehad.. de mensen die onderweg stil gingen staan hebben die hagelbui wel gehad.. dus beste is met een regenbui gewoon door te rijden...

Als je met een goede krik het bok even ondersteund

dan de motorsteun aan distrizijde losmaakt, en het blokje een stukje laat zakken

kantelt hij iets naar voren

en heb je een zee aan ruimte om je egr los te halen :thumb

@trashmetal wrote:Als je met een goede krik het bok even ondersteund

dan de motorsteun aan distrizijde losmaakt, en het blokje een stukje laat zakken

kantelt hij iets naar voren

en heb je een zee aan ruimte om je egr los te halen :thumb

Volgens mij heb je die tip al eerder gegeven inderdaad. Ik ga eens kijken of dat mogelijk is.

Ik heb trouwens het idee dat de auto beter loopt sinds opcom dr aan gehangen heeft. Ik heb er geen verklaring voor maar het lijkt wel zo. Moet daar wel aan toevoegen dat ik geen stukken langer dan 10km gereden heb.

Terug
Naar boven