Gister en vandaag begonnen om mn wintersetje op te knappen. Omdat de velgen en banden er al onder zitten, gaat het ff wat lastiger dan dat de banden er af zijn. Daarnaast moet het nu dus velg voor velg. Iets meer werk, maar t is voor een goed doel 
Zo was de eerste velg. Veel borduurschade, gelukkig geen diepe krassen.
Begonnen met schuren, alles met de hand. Korrel 100 (geen 80 liggen, dus iets meer poetsen). Na de eerste schuur bewegingen:
Daarna met 240 korrel de schade verder fijn maken.
Nadat de schade niet meer voelbaar is, alles in de plamuur gezet. Ik heb geen 2 componenten plamuur gekozen, maar spuit plamuur. Dit omdat mijn schades niet zo diep waren.
Eerste laag verf er op
2e laag
Dan de laklagen. In totaal 3 lagen er overheen voor het beste effect
Het eind resultaat: ik zeg gelukt, hoewel er wel "plekjes"zichtbaar zijn. Dit doordat ik geen schone ruimte had: buiten in de tuin onder een party tent. Dus voor de volgende 3 wel een betere plek vinden, maar dat komt wel goed.
Geen schade's meer, en een nieuw kleurtje. Morgen onder de auto en met daglicht een foto maken :thumb
Zo was de eerste velg. Veel borduurschade, gelukkig geen diepe krassen.
Begonnen met schuren, alles met de hand. Korrel 100 (geen 80 liggen, dus iets meer poetsen). Na de eerste schuur bewegingen:
Daarna met 240 korrel de schade verder fijn maken.
Nadat de schade niet meer voelbaar is, alles in de plamuur gezet. Ik heb geen 2 componenten plamuur gekozen, maar spuit plamuur. Dit omdat mijn schades niet zo diep waren.
Eerste laag verf er op
2e laag
Dan de laklagen. In totaal 3 lagen er overheen voor het beste effect
Het eind resultaat: ik zeg gelukt, hoewel er wel "plekjes"zichtbaar zijn. Dit doordat ik geen schone ruimte had: buiten in de tuin onder een party tent. Dus voor de volgende 3 wel een betere plek vinden, maar dat komt wel goed.
Geen schade's meer, en een nieuw kleurtje. Morgen onder de auto en met daglicht een foto maken :thumb