• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

banden die cuppen

Als de banden verder nog goed zijn kun je ze laten trimmen bij de betere bandenboer. Kosten zijn ongeveer €30,- per band.

thnxs voor de reacties allemaal,

zal wel eens kijken wat ik er mee doe.

mischien toch eens rechts en links omwisselen en kijken of het dan beter word,

anders maar nieuwe banden, wat dit is erg irritant zo.

thnxs voor de reacties allemaal,

zal wel eens kijken wat ik er mee doe.

mischien toch eens rechts en links omwisselen en kijken of het dan beter word,

anders maar nieuwe banden, wat dit is erg irritant zo.

Hoe zit dit qua merk ? Ik heb ook last van cuppers achter en volgens de VOD is vervanging de enige optie. Hij zei dat ik keus heb in banden van rond de 300 euro en van rond de 600 euro. Uiteraard cuppen die van 600 veel minder snel. Zijn dit misschien Bridgestones ?

Hoe zit dit qua merk ? Ik heb ook last van cuppers achter en volgens de VOD is vervanging de enige optie. Hij zei dat ik keus heb in banden van rond de 300 euro en van rond de 600 euro. Uiteraard cuppen die van 600 veel minder snel. Zijn dit misschien Bridgestones ?

[rquote=1872482&tid=136025&author=tuinmeubel]Hoe zit dit qua merk ? Ik heb ook last van cuppers achter en volgens de VOD is vervanging de enige optie. Hij zei dat ik keus heb in banden van rond de 300 euro en van rond de 600 euro. Uiteraard cuppen die van 600 veel minder snel. Zijn dit misschien Bridgestones ? [/rquote]

kan ook michelin zijn die dure.

Willem

[rquote=1872482&tid=136025&author=tuinmeubel]Hoe zit dit qua merk ? Ik heb ook last van cuppers achter en volgens de VOD is vervanging de enige optie. Hij zei dat ik keus heb in banden van rond de 300 euro en van rond de 600 euro. Uiteraard cuppen die van 600 veel minder snel. Zijn dit misschien Bridgestones ? [/rquote]

kan ook michelin zijn die dure.

Willem

tja,

ik heb eigenlijk nooit last van cuppen

iedere keer als ik van set velgen wissel (zomer en winter) verwissel ik ze van as.

dus velgen die het ene seizoen achter liggen, liggen het volgend seizoen voorop.

dan slijten de banden mooi gelijkmatig af.

maar zolang er nog genoeg profiel op de banden zit (ook al zijn ze gecupt) die banden gewoon op de vooras leggen.

maakt wel even herrie, maar dan slijten ze weer recht na een aantal kilometers.

tja,

ik heb eigenlijk nooit last van cuppen

iedere keer als ik van set velgen wissel (zomer en winter) verwissel ik ze van as.

dus velgen die het ene seizoen achter liggen, liggen het volgend seizoen voorop.

dan slijten de banden mooi gelijkmatig af.

maar zolang er nog genoeg profiel op de banden zit (ook al zijn ze gecupt) die banden gewoon op de vooras leggen.

maakt wel even herrie, maar dan slijten ze weer recht na een aantal kilometers.

Terug
Naar boven